Žiemiškas savaitgalis Geteborge

Vos valanda ir 15 minučių skrydžio iš Kauno – ir mes jau Geteborge, antrame pagal dydį Švedijos mieste. Šiaip niekada negalvojau, kad lankysiuos Geteborge, tikrai nebuvo mano planuojamas ar labai norimas aplankyti miestas. Tiesą sakant, nelabai apie tokį ir žinojau. Bet kažkaip šiemet labai rūpėjo kur nors ištrūkti savaitgaliui, o dar labiau – aplankyti Kalėdų mugę kažkuriam Europos mieste. Labai patogus skrydžio laikas savaitgalio kelionei, itin maža skrydžio kaina ir Geteborgo Kalėdinių mugių aprašymai suviliojo ir beveik paskutinę minutę būtent šis miestas tapo mūsų žiemiško savaitgalio kryptis.

Skaityti toliau “Žiemiškas savaitgalis Geteborge“

Corfu sala ( II dalis )

Paleokastritsa įlanka ir kurortas – viena gražiausių vietų Corfu saloje. Kalnai, uolos, žavūs paplūdimiai ir nuostabaus žydrumo vanduo. Kurorte taip pat yra uostas, kur siūlomos ekskursijos laiveliais į aplink esančias uolas ir paplūdimius. Važiuojant į Paleokastritsa, mes pradžioje pasukome į kalnus – jaukų nedidelį Lakones kaimelį ir dar aukščiau kalnuose esančią Angelokastro pilį. Čia atsiveria gražios panoramos į apačioje esančią Paleokastritsa įlanką. Yra kavinukių ir restoranėlių su panoraminiu vaizdu, tad tai buvo puiki dienos Paleokastritsa regione pradžia.

Skaityti toliau “Corfu sala ( II dalis )“

Corfu sala (I dalis)

Skrydis po dviejų metų pertraukos ( tiek laiko – abu pandemijos metus – apsiribojome artimesnėmis kelionėmis ) atrodė kaip šventė ir naujas patyrimas. Šiaip nemėgstu skraidyti, bet šį kartą mėgavausi pačiu skrydžiu. Prieš kelionę būtina atlikti naujus namų darbus, kurių nereikėdavo anksčiau. Tai yra susižinoti visus atvykimo reikalavimus į savo pasirinktą atostogų šalį, geriausia – pačios šalies oficialioje internetinėje svetainėje. Reikalavimai, beje, nuolat kinta priklausomai nuo pandemijos situacijos, tad kelionę įsigijus anksčiau, reiktų vis pasitikrinti, kas pasikeitė. Mūsų atveju reikėjo: pilnos vakcinacijos sertifikatų iš e-sveikatos, sūnui – neigiamo PGR testo, QR kodo visai šeimai, gauto užpildžius atvykimo į Graikiją formą. Tikrai viską labai kruopščiai tikrino oro uoste ir buvo tokių, kuriems atostogos baigėsi net neprasidėjusios. Grįžimui į Lietuvą irgi būtina susižinoti visas sąlygas, užsipildyti formą, gauti QR kodą. Žodžiu, yra reikalų, ir buvo šiek tiek neramu, ar tikrai VISKĄ padarėme. Tad jau įsėdus į lėktuvą ramiau atsikvėpėme – atostogos prasideda.

Skaityti toliau “Corfu sala (I dalis)“

Savaitgalis Aukštaitijoje

Man laikas skrieja pašėlusiu tempu! Kelionės, kol kas tik artimos, keičia viena kitą ir lieka neaprašytos tinklaraštyje. Tad kol vasara dar neįpusėjo, noriu pasidalinti mūsų maršrutu po Aukštaitijos kraštą. Mes keliavome rugsėjo pradžioje, o šis maršrutas nuostabiai tiks ir vasarai, dar papildomai įtraukiant ir maudynes bei poilsį prie ežerų, kurių šiame krašte tikrai gausu. Turtingoje nuostabia gamta ir lankytinomis vietomis Aukštaitijoje mes keliavome dvi dienas ir pamatėme tikrai nemažai. Piliakalniai, apžvalgos bokštai, dvarai, smagios pažintys gyvūnų ūkyje, medumi kvepiantis bitininkystės muziejus. Apie viską po truputi papasakosiu ir, žinoma, bus daug nuotraukų.

Skaityti toliau “Savaitgalis Aukštaitijoje“

Laumėnų pėsčiųjų trasa

Kauno marios – dažnai mūsų lankoma vieta, kai norime pasivaikščioti, leistis į žygį, pabūti gamtoje, bet nesinori labai toli važiuoti. Daug lankytinų objektų, poilsio vietų, ilgesnių ir trumpesnių įdomių pažintinių takų. Marių kraštovaizdis įvairus, kiekvienu metų laiku vis kitaip gražus. Ką nuveikti ir kokį pažintinį taką pasirinkti savo žygiui, planuojame pasiskaitę Kauno marių regioninio parko internetiniame puslapyje.

Skaityti toliau “Laumėnų pėsčiųjų trasa“

Elnių SPA ir kiti savaitgalio smagumai

Pastaruoju metu visos mūsų kelionės dažniausiai buvo žygiai gamtoje. Ilgesni ar trumpesni, su savo pasiimtais sumuštiniais ir arbata. Per karantiną ne tik pasiilgome tolimesnių kelionių, bet ir muziejų, kavinių ir naujų pažinčių bei atradimų čia, Lietuvoje. Tad nenuostabu, kad savaitgalį lankantis Kernavėje, didžiausią įspūdį paliko ne piliakalniai, ne žygis miške, o naujos pažintys ir pirmoji kava, išgerta ne namuose.

Skaityti toliau “Elnių SPA ir kiti savaitgalio smagumai“

Litorinos takas ir Lietuvos jūrų muziejus

Svečiuojantis Klaipėdoje, mėgstame atvažiuoti prie Olando kepurės skardžio. Tai aukščiausia Lietuvos pajūrio vieta – skardis siekia 24,4 metro aukštį. Smagu pasižvalgyti nuo apžvalgos aikštelės į jūros platybes, pasivaikščioti svyrančiomis pušimis apaugusiu skardžio pakraščiu. Pats pajūris prie Olando kepurės irgi mums patinka, gražiai atrodo pats skardis, daug akmenukų ir stambesnių akmenų – riedulių, kuriuos laukui bėgant išplauna skardį skalaujanti Baltijos jūra.

Skaityti toliau “Litorinos takas ir Lietuvos jūrų muziejus“

Kauno gatvės menas

Kur keliauti, kai negali niekur keliauti? Taip turbūt ir atrandi tai, kas visada buvo šalia, bet likdavo nepastebėta. Tad vieną dieną išsiruošėme į teminę ekskursiją po savo gimtąjį Kauną ieškodami gatvės meno. Gatvės menas gali kelti įvairias asociacijas ir sietis su nelabai meniškomis keverzonėmis bei užrašais. Betgi Kaune galima atrasti ir tikrų menininkų darbų, kurie labai puošia miestą. Pirmasis Kauno gatvės meno festivalis NYKOKA prasidėjo 2014 metais ir tuomet atsirado nemažai papuoštų Kauno miesto pastatų. O 2015 m. miesto savivaldybė inicijavo konkursą AKCENTAI.KAUNAS.LT, kur laukiami visi, turintys meninių idėjų Kauno viešosioms erdvėms. Taip kaskart vis atsiranda naujas miestą puošiantis objektas. Kai pradėjau domėtis, supratau, kiek daug jau yra  tapybos darbų įvairiose miesto vietose. Mes apėjome tik centre esančius objektus ir užkabinome keletą Šančiuose esančių kūrinių. Ir tai, manau, ne viską pamatėme.  Vaikštinėjant tuo pačiu tikslu antrą kartą, tikrai atrastume kažką naujo arba nematyto seno.

Skaityti toliau “Kauno gatvės menas“

Žiema

100 metų žiemos. Tokia begaliniai ilga man buvo šioji. Kai laikas sustoja arba skrenda kažkur pro tave. O tu negali patikėti, kad tai kas vyksta – realybė. Ačiū, kad ši žiema buvo tokia šalta, speiguota ir snieguota. Ta balta spalva aplinkui padėjo neprarasti vilties.