Pirmasis šių metų savaitgalis išaušo snieguotas ir stipriai vėjuotas. Mes į kuprinę įsidėjome sumuštinių, meduolių, termosą vaisinės arbatos ir iškeliavome į žiemos žygį Panemunės šilo takais. Miške vėjo nesijautė, bet akis lipdė krentančios snaigės, o, išėjus prie upės, šiaurės vėjas gairino skruostus. Buvo smagu pasivaikščioti žiemišku mišku, įkvėpti pilnus plaučius šalto gaivaus oro. Miške įrengtoje didelėje lesyklėlėje – paukštelių antplūdis, ji dūzgė tarsi bičių avilys. Daugiausia buvo zylučių, bet tik jas ir atpažinau iš ryškių geltonų pilvelių. Sūnus čiuožė beveik nuo visų rastų kalnelių, o aš prisiminiau savo vaikystę, kuomet visos žiemos buvo baltos ir šaltos 🙂 .

Savo pasivaikščiojimą mes pradėjome nuo automobilių stovėjimo aikštelės A.Smetonos alėjoje. Nuo jos takas šakojasi: vienas veda mišku, o kitas palei Nemuną. Galima daryti žiedą – eiti mišku iki Trijų mergelių tilto ir atgal sugrįžti taku palei upę. Norint pasivaikščioti ilgiau, galima patyrinėti Panemunės šilą nusukant į mažesnius takelius arba dar tęsti maršrutą toliau nuo Trijų mergelių tilto. Mūsų pasivaikščiojimas gavosi truputi trumpesnis nei planavome. Nes sūnelis, būdamas tikras žiemos sporto entuziastas, sušlapo taip, kaip suaugusieji jau nebemoka, o vaikystėje taip sušlapę yra tikrai visi 🙂 ( “iki pėdkelnių“).

Po pasivaikščiojimo mes užsukome į Panemunėje esančią užkandinę Snack King. Jie kepa belgiškus vaflius, galima rinktis su šokoladu, su braškėmis arba su karamele. Ir sūnelis sakė, kad tai yra skaniausi jo valgyti vafliai.O aš tikiuosi paragauti belgiškų vaflių ir Belgijoje 🙂 . Nenorintiems saldžiai, ten yra tikrai gardžių sumuštinių, mėsainių ir salotų. Skaniai iškepa bulvytes.

Toks buvo pirmasis 2019 metų savaitgalis. Žinote, peržvelgusi 2018 mūsų metus, galiu pasakyti, jog mes gyvenome pagal naujausias mados tendencijas. Aš apie tas – mažiau ir atsakingiau vartoti, investuoti į patirtis o ne į daiktus. Taip natūraliai gavosi, taip susidėliojo prioritetai. Ir vėl liko nenusipirkta suknelė beigi nepakabintos vieno kambario užuolaidos ( nes tokios, kokių noriu, kainuoja šeimos kelionę į geidžiamiausias kryptis ). Ir, galvojant apie planus 2019 metams, tendencijos išliks tokios pačios. Nes norisi patirti, pajausti, paragauti. O tos suknelės gal nelabai ir reikia… Tik tas užuolaidas kažkokiu būdu reikės pasikabinti. Kaip jums pavyksta suderinti visus norus? Kokie planai 2019 metams?

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.