Ilgas ir labai lauktas savaitgalis Atėnuose pralėkė kaip trumpa akimirka ir aš jau vėl noriu tenai vykti 🙂 . Dar kartą, nors trumpam. Kažkada, rodos dar visai neseniai, su seserimi susitikdavome beveik kasdien. Dabar gi sesers namai yra Atėnuose ir, nors pasaulis  mažas, o mes dideli, susitinkame ne taip ir dažnai.

Atėnuose buvo vasariškai šilta, žydėjo pavasarinės gėlės, ant gatvėje augančių apelsinmedžių noko derlius ir niekam nereikalingi pernokę apelsinai krito žemyn (nes tie “gatviniai“ – neskanūs). Mes daug vaikščiojome po miestą, parkus bei vaikų žaidimų aikšteles, valgėme skaniausią graikišką maistą, o sesuo rytais pusryčiams iškepdavo gardžių keksiukų. Taip, rytais! Traukdavo iš orkaitės karštus ir šviežutėlius. Ir tai darydavo dirbanti ir auginanti 11 mėnesių kūdikį mama. Mano super sesutė!

Dar mes buvome street food festivalyje, kur valgėme pačią skaniausią pasaulyje pekino antį. O ir dar buvo galima rinktis iš daugybės šalių virtuvių patiekalų, tad aš neatsispyriau pagundai paragauti indiškų patiekalų, kai tuo tarpu visa šeima jau buvo soti ir laiminga privalgiusi anties. Kelionėse aš turiu neįprastai didelį apetitą ir aistrą ragauti, vyras iki šiol negali atsistebėti šia mano savybe, o sesuo, geriau mane pažįstanti, laiko tai visiškai įprastu dalyku.

Dar mes sėdome į keltą Pirėjo uoste ir po valandos plaukimo atsidūrėme vienoje iš netoli Atėnų esančių salų – Agistri. Tai viena mėgstamiausių sesers ir jos vyro savaitgalio krypčių iš Atėnų. Ir turi jie ten savo mylimą paplūdimį, kur ne taip paprasta papulti – reikia leistis žemyn nuo stačių uolų. Laiptelių ar turėklų, žinoma, jokių nėra, nes paplūdimys – laukinis. Žinoma, mes ten nesileidome, nes buvome su vaikais, o be to kolektyvas abejojo ir manimi (nes turiu aukščio baimę). Bet turiu įtarimą, kad gal net šią vasarą sesuo su vyru leisis į tą paplūdimį su dukryte kuprinėje  (šia tema buvo diskutuota žvalgantis į paplūdimį nuo starto vietos) . Vanduo jūroje buvo šiltas kaip pas mus Baltijoj dažną vasaros dieną, tad maudynių sezonas buvo atidarytas.

Į Atėnus, kaip suprantate, sugrįšiu dar ne kartą ir ne du 🙂 . Įspūdžių iš ankstesnių apsilankymų Atėnuose rasite paspaudę ant šios nuorodos.

O aš nekantriai lauksiu, kada vėl pamatysiu savo mylimiausią sesutę!

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.