Pamenu, kai buvome jaunesni ir su Dalium dar tik draugavome, į pajūrį ne sezono metu važiuodavome dažnai. Ir visai būdavo nesvarbu, koks oras. Tikriausiai net netikrindavome orų prognozių. Ir vaikščiodavome pajūriu ar saulė šviestų, ar šlabdriba kristų bei vėjai draskytųsi. Dabar gi – esame išlepę ir pajūrin žiemą važiuojame, kai orų prognozės džiugina. Arba kai vyksta koks nors renginys. Štai pernai į Klaipėdą važiavome, kai vyko Klaipėdos šviesų festivalis. Apie šią išvyką papasakojau ir tinklaraštyje (rasite paspaudę ant šios nuorodos).

O šią žiemą į pajūrį vykome tiesiog pailsėti ir pasimėgauti puikiu žiemišku oru.

Nakvynei pasirinkome didelius šeimyninius apartamentus už padorią kainą pasiūliusį viešbutį Palangoje. Į kainą buvo įskaičiuoti ir gardūs pusryčiai bei apsilankymas spa centre, kur buvo smagu atsipalaiduoti po dienos pasivaikščiojimo pajūryje.  Spa centras –  nedidelis, su baseinėliu ir jaccuzi. Baseino vanduo buvo ganėtinai šaltas, o jaccuzi – karštas. Aš į baseiną sugebėjau įlįsti, tik kai perkaitau jaccuzi. O sūnelis  lakstė maršrutu baseinas – jaccuzi, nei kiek nesijaudindamas dėl temperatūrų skirtumo 🙂 .

Viešbutis buvo prie pat Palangos parko, tad poilsį pajūryje pradėjome nuo pasivaikščiojimo parke. Tyla, ramybė, kvepiančios pušys ir giedras dangus buvo tai, ko taip labai reikėjo mums, trumpam pabėgusiems nuo darbų ir nesibaigiančių reikalų sūkurio.

Palangos gintaro muziejuje jau senokai nebuvau lankiusis. Tiesa, neplanavome apsilankyti ir šį kartą, bet…Jei sūnus nugirsta, kad štai čia yra muziejus, jau rasi jį prie kasų arba rūbinėje besirengiantį striukę 🙂 . O ir sušilti jau buvo ne pro šalį.

Man, kaip ir vaikystėje, labiausiai patiko gintaro inkliuzų kolekcija. Ir buvo labai įdomu pasivaikščioti po atnaujintus grafų Tiškevičių rūmus.

Baltijos jūra buvo rami. Oras fantastiškas! Buvo ramu, giedra, spaudė vos kelių laipsnių šaltukas, tad tikrai nebuvo šalta. O anksti vakarop pasukusi saulė pajūrį nuspalvino romantiškomis šiltomis spalvomis. Buvo labai gera pasivaikščioti.

Vakarienei Palangoje pasirinkome ukrainietiškų patiekalų restoraną, esantį viloje Žvaigždė. Rekomenduoju ten apsilankyti, norintiems gardaus naminio maisto. Puikūs barščiai, koldūnai, užtepėlės. Ir kitą kartą, kai būsiu Palangoje, čia ateisiu ir  valgysiu Kijevo kotletą. Būtiniausiai! Jau dabar to laukiu 🙂 .

Kita mūsų diena pajūryje prasidėjo gardžiais pusryčiais viešbutyje. O po jų išvažiavome į mūsų mylimą Klaipėdą. Oras tą dieną jau nebuvo toks mielas ir šiltas, nes pūtė labai atšiaurus vėjas. O aš dar visą šeimą įkalbėjau nuvykti pasivaikščioti prie Klaipėdos šiaurinio molo. Gal ir nėra pati puikiausia mintis žvarbią dieną. Bet, vistiek buvo puiku. Vaizdai šiaurietiški ir gražūs. Iš uosto per apledėjusią jūrą išplaukė didelis krovininis laivas, lydimas mažo laivelio. Buvo įdomu stebėti. O, jei labai šalta, prie šiaurinio molo automobilių stovėjimo aikštelės yra įsikūrusi nedidelė kavinė.

Nuo šiaurinio molo važiavome į Klaipėdos centrą. Pirmiausia papietauti 🙂 . Pietums pasirinkome piceriją, kurioje, pagal rekomendacijas, kepa vienas skaniausių picų Klaipėdoje. Nedidukė (vos nepraėjome pro šalį), jauki picerija. Picos tikrai neblogos.

Sušilę ir pasisotinę, dar pasivaikščiojome po Klaipėdą. Aplankėme ir kelias mūsų mylimiausias mažąsias skulptūras.

Nuvažiuokite į pajūrį žiemą. Pasivaikščiokite ir tegu saulė, vėjas ir tyras oras išvėdina galvas ir nudažo skruostus. Arba sudalyvaukite renginyje. Šiemet labai įspūdingas žada būti Klaipėdos šviesų festivalis (apie jį plačiau pasiskaityti galite paspaudę ant šios nuorodos).

2 thoughts on “Savaitgalis pajūryje

1. Mes, iš pajūrio, gyvenantys sostinėje, visad su dideliu džiaugsmu einame prie jūros ar vėjas ar lyja. Tik niekaip nesuprantu palangiškių ar klaipėdiečių, kurie vis giriasi, kad šią vasarą dar nebuvo prie jūros :).

1. Mes tai natūraliai pasiilgstam lietuviško pajūrio. Taip jau išeina, kad nuvažiuojam tik kelis kart metuose.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.