Šiaurinėje Gardos ežero pusėje įsikūręs Riva del Garda miestelis iš visų pusių įrėmintas kalnų. Atvykus čia atostogauti, tiesiog būtina leistis nors ir į nedidelį žygį į kalnus. Kalnų trasų čia tikrai netrūksta, įvairaus ilgumo ir sudėtingumo, taip pat daug trasų, tinkamų važiuoti kalnų dviračiais. Dar vakar vakare pastebėjome, kiek daug čia sportiškų, žygiams besiruošiančių ar iš jų sugrįžusių keliautojų. Taip pat dviratininkų bei sportininkų, bėgiojančių ežero pakrante.

Vakar vakare, vartydami savo apartamentuose rastus kalnų žygių maršrutų bukletus, pasirinkome vieną šiai dienai. Šeimai skirtame buklete radome žygį su žyma “Baby Trekking“. Pagal aprašymą, šis žygis turėtų būti saugus ir nesudėtingas, tinkamas vaikams nuo penkerių metų ir netreniruotiems suaugusiems. Kaip tik mūsų kompanijai. Žygio maršrutas turėtų vesti aplink kalnų slėnyje esantį nedidelį ežerą Lago di Tenno. Taigi, žvalūs ir sportiškai nusiteikę, į kuprines įsidėję vandens ir šiek tiek užkandžių, iškeliaujame.

Iki žygio pradžios važiuojame automobiliu, pakeliui grožėdamiesi tolstančia Gardos ežero panorama ir kalnais. Serpantininis kelias labai geras ir saugus.

Atvykus į vietą, pasistatome automobilį ir keliaujame link ežero. Pro žalumą jau matosi pats ežeras Lago di Tenno. Kokia smaragdinė jo spalva! Širdis jau džiaugiasi būsimu pasivaikščiojimu, oras gaivus ir giedras.

Lago di Tenno, nuostabiai smaragdinės spalvos kalnų ežeras, apsuptas žalumos. Žygio takas veda aplink visą ežerą ir yra tikrai nesudėtingas, nors kilometrų nueiti ir susidaro. Buvo vos kelios sudėtingesnės vietos, kur takelis šiek tiek siauresnis ir išvagotas medžių šaknų. Ir viena vieta, kur į ežerą įteka kalnų upelis. Per upelį tiesiog permesta pora rąstų persikėlimui. Kol aš tupinėjau, kaip čia persikėlus per tą rąstą, kad sūnus neįkristų ir liktų sausas, sūnus pareiškė, kad eis pirmas 🙂 Tiesiog sėdo ant rąsto ir peršliaužė jį. Tad mums beliko pasekti jo pavyzdžiu nieko nelaukiant 🙂 .

Visą žygį mus lydėjo puikūs Lago di Tenno vaizdai. Takelis vietomis kilo į viršų, vietomis nusileisdavo prie pat ežero ir sūnelis galėdavo pamėtyti pakrantės akmenukus į smaragdinį vandenį.

Neskubėdami, sustodami fotografuoti, mėtyti akmenukus, pailsėti, atsigerti bei užkąsti, prie Lago di Tenno užtrukome apie 3 valandas. Jei esate su mažais vaikais ir norite lengvo pasivaikščiojimo kalnuose, ši vieta tam ideali. Gražūs vaizdai garantuoti 🙂 .

Nedidelis Riva del Garda miestelio centras, iš visų pusių įrėmintas kalnų, sukuria atpalaiduojančią atostoginę nuotaiką. Švelnių spalvų namai, krantinė, uostas, jaukios gatvelės su viešbučiais , restoranėliais ir parduotuvėlėmis. Tie, kas neišėjo į žygius po kalnus, vaikštinėja po miestelį, mėgaujasi maistu ir gėrimais restoranėliuose, plaukia į gretimus Gardos ežero miestelius laivais ir jachtomis.

Papietavę ir pasivaikščioję Riva del Garda, vakarop važiuojame pakrante link Torbole suvalgyti ledų ir pasivaikščioti dar viena puikia Gardos ežero krantine.

Ryt laukia citrinų miestas ir paskutinė diena prie Gardos ežero, atostogos artėja į pabaigą. Bet jos dar tęsiasi ir mėgaujamės vakaru prisėdę didžiausio Italijos ežero pakrantėje, stebėdami plaukiojančias burlentes ir laivelius, svajodami ir vėdindami galvas ir mintis.