Šiandien paliekame savo apartamentus pietinėje Gardos ežero dalyje ir važiuojame į šiauriausią Gardos ežero miestelį, Riva del Garda. Pakeliui aplankysime dar keletą pasirinktų vietų, tad Riva del Garda planuojame būti tik vakare.

Viena iš pasirinktų stotelių – Bardolino miestelis. Mes, itališko vyno mėgėjai, tiesiog privalėjome sustoti šiame miestelyje, kurio apylinkėse gaminamas puikus Bardolino vynas. Tikrai, Bardolino vyno šiame miestelyje galima įsigyti daugelyje parduotuvėlių. Mes perkame pilstomą iš statinių, paragauti tiek raudonajį, tiek rožinį.

Pats Bardolino miestelis yra žavingas. Turi puikią krantinę ir žavų jachtų uostą, centrinę pėsčiųjų gatvę su daugybe jaukių kavinukių ir ledainių. Galiu pasakyti, kad man visi kiti lankyti Gardos ežero miestukai buvo daug mielesni, nei išgirtasis Sirmione. Kiekvienas jų – tikrai tarsi perlas ar brangakmenis, jaukiai įsitaisęs didžiausio Italijos ežero pakrantėje.

Kad ir kaip būtų smagu vaikštinėti Bardolino, laikas važiuoti toliau. Kelias veda pačia Gardos ežero pakrante, tad pakeliui akį džiugina gražūs vaizdai. Važiuojant į šiaurę ežeras siaurėja, artėja jį rėminantys kalnai ir uolos.

Atvykstame į Malcesine miestelį. Šis miestelis įsikūręs Baldo kalno, aukščiausio prie Gardos ežero, papėdėje. Žemyn einančios jaukios Malcesine gatvelės kvieste kviečia pasivaikščioti, tačiau pasivaikščiojimą atidedame vėlesniam laikui. Papietavę viename iš restoranėlių, einame į keltuvą, kuris kelia į Monte Baldo kalną.

Didelis stiklinis keltuvas kelia greitai ir šiek tiek siūbuoja vėjyje. Kylant smagu stebėti tolstantį miestelį bei ežerą. Kilome po pietų, tad didžiuliame keltuve buvome tik mes ir dar keli kalnų žygeiviai su rimta kalnų avalyne, kuprinėmis bei žygio lazdomis.

Viršuje mūsų laukė tyras kalnų oras, vėjas bei vėsa, tad būtina turėti šiltesnių drabužių.

Kalnai yra gėris ir grožis. Mielai leisčiausi į žygį kalnų takeliais, kurių ir čia, ant Monte Baldo kalno, netrūksta.

Nesame pasiruošę kalnų žygiams. Bet pasivaikštome aplink, apeiname žydinčias kalnų pievas ir pasigrožime vaizdais. Nors diena saulėta ir gana giedra, tačiau apačioje esantis Gardos ežeras ir jo žavūs miesteliai paskendę migloje ir beveik nesimato. Bet vis tiek, verta užkilti, kalnai žavūs ir kvėpuojame jų tyru oru pilna krūtine 🙂 .

Leidžiantis žemyn keltuvas buvo jau visiškai pilnas, visi norintys netilpo ir kažkas liko laukti kito reiso.

Mes nusileidę pasivaikščiojome po Malcesine miestelį. Su žaviomis siauromis gatvelėmis, nedidelėmis aikštėmis ir jaukiomis mini krantinėmis prie ežero.

Vakarėjant paliekame Malcesine ir važiuojame tolyn į ežero šiaurę link Riva del Garda. Ežeras siaurėja, uolos statėja, kelias veda per keletą tunelių. Taip kertame ežerą rėminančias uolas. Kelias aplink Gardos ežerą tikrai labai geras, vienas malonumas juo važiuoti.

Vakare atvažiuojame į Riva del Garda. Mūsų apartamentai yra tolėliau nuo miesto centro. Šiandien į miestelį jau nespėsime, nes pradeda temti. Tad nuvažiuojame iki pagrindinio kelio ir ežero, kur picerijoje užsisakome picos išsinešimui. Kol kepa picą, pasidairome po vakarėjantį Gardos ežerą ir jachtų uostą.

Diena buvo puiki. Džiaugiuosi atradusi mažus, mielus ir jaukius Gardos ežero miestelius. Bet, žinoma, sužavėjo kalnai. Nakvojame miestelyje, kurį iš visų pusių įrėmina  kalnai, tad rytoj būtinai leisimės į nedidelį kalnų žygį. Vakarieniaudami savo apartamentuose pavartėme ten rastus bukletus ir kaip tik išsirinkome žygį, tinkamą mūsų šeimai. Laukiu rytojaus 🙂 .