Būnant prie Gardos ežero, tiesiog privaloma apsilankyti Gardaland pramogų parke, ypač – jei esate su vaikais. Parkas tituluojamas kaip vienas didžiausių ir smagiausių pramogų parkų Europoje ir mes suplanavę jo pramogoms skirti visą šią dieną. Nuo mūsų miestelio Peschiera iki šalia Lazise miestelio esančio Gardalendo visiškai netoli. Parkas atsidaro nuo dešimtos valandos ir truputi po dešimtos mes jau parkuojame savo automobilį didelėje ir kol kas apytuštėje Gardalendo parkavimo aikštelėje. Įsidėmėkite, kur paliekate savo automobilį, nes parkingai dideli ir teko skaityti istorijų, kai po pramogų dienos žmonės dar turi nuotykį atrasti savo automobilį, nes nebepamena kur paliko 🙂 .

Prie įėjimo mus pasitinka muzika ir fontanai ir kažkaip iškart įkvepia nuotykiams.

Parkas – labai didelis. Kartu su bilietais gauname ir parko žemėlapį, kuris padeda kažkiek orientuotis, bet pradžioje tiesiog vaikštome, kur akys veda. Parko teritorija labai graži ir spalvinga, suskirstyta į keletą teminių zonų.

O pati pirmoji karuselė, kuria pasisupome, buvo klasikinė ir be galo graži – tai ratu besisukantys arkliukai 🙂 . Ir supomės ja visi – ir tėveliai, ir sūnus, ir močiutė 🙂 . Mūsų sūneliui penkeri, tad mums tiko tik vaikiški, iki 120 cm ūgio žmogučiams leidžiami atrakcionai. Ūgį tikrai žiūri ir tikrina, į vieną buvome susiruošę eiti, bet prie įėjimo pamatavo sūnaus ūgį ir neįleido. Ir šaunu – saugumas visų svarbiausia. Bet tie vaikiški atrakcionai irgi labai smagūs 🙂 .

Vienas labiausiai patikusių atrakcionų (ėjome du kartus) – faraono Ramzio piramidė. Piramidės viduje tamsu, aplink mumijos, skarabėjai ir kitokios baisybės, o savo transporto priemonėje turėjome lazerinius šautuvus, kuriais galėjome taikytis į šviečiančius pirmamidės gyventojų taikinius.

Kitas labai patikęs atrakcionas – piratų laivas. Pro didelį piratų laivą patekome į atrakciono pradžią, sėdome į mažesnius laivelius ir keliavome jūromis į piratų pasaulį. Plaukėme pro įvairiausius žemynus, džiungles ir uolas, dalyvavome jūrų mūšyje, buvome puolami įvairių būtybių. Viskas padaryta labai gražiai, bet ne per baisiai, kad vaikai neišsigąstų.

Tarp atrakcionų vaišinomės ledais ir gaiviaisiais gėrimais, taip pat sėdome papietauti viename iš parko restoranų, kurių čia tikrai didelis pasirinkimas. Po pietų vėl ėjome į atrakcionus. Ekstremaliausias atrakcionas, į kurį mes galėjome eiti, buvo plaukimas kanoja Colorado upe bei nusileidimas nuo krioklių, po kurių likome šlaput šlaputėliai 🙂 .

Ekstremalių, su baisinėmis kilpomis ir begaliniais greičiais atrakcionų parke taip pat netrūksta. Ir aš labai džiaugiuosi, kad sūnus dar mažas ir turiu priežastį į juos neiti 🙂 . Žiūrėsim, kaip bus dar po keletos metų 🙂 .

Parke praleidome visą dieną ir tikrai jos užteko. Tikrai ne viską apėjome ir išbandėme, bet įspūdžių užteko, o išėjome tada, kai jau daugiau nelabai ko ir norėjosi. Tik liko nupirkti pažadėtajį berniukui šautuvą. Prie kiekvieno įdomesnio teminio atrakciono yra suvenyrų parduotuvė ta tema. Ir berniukas, žinoma, norėjo pirkti kiekvienoje iš jų. Pirato kardą, savo ūgio. Šautuvą, irgi savo ūgio. Teko nemažai paplušėti, kol įkalbėjome pirkti pabaigoje ir tokio dydžio, kad galėtume parskraidinti namo. Įkalbėti, kad tai būtų ne ginklas o kažkas švelnesnio, nepavyko.

Išėję iš Gardalendo, dar ėjome apžiūrėti šalia esančio Sealife akvariumo. Akvariumas nėra didelis, bet gražiai įrengtas ir gana turtingas savo turimomis žuvelėmis ir žuvimis (buvo ir ryklių) .

Akvariumu baigėme kupiną įspūdžių dieną Gardalende. Beje, Gardalendo lankymui rinkomės ne savaitgalio dieną ir tikrai didelių eilių prie atrakcionų nebuvo. Prie kai kurių visai nebuvo eilės.

Iš Gardalendo dar nuvažiavome į šalia esantį Lazise miestelį. Diena buvo tikrai karšta, tad pradžioje nuėjome į paplūdimį ir išsimaudėme ežere. Vanduo vėsus, bet mums lietuvaičiams jau tikrai tinkamas maudynėms.

Vakarėjantis Lazise miestelis mums pasirodė labai jaukus, turintis puikią krantinę pasivaikščiojimams bei jaukių restoranėlių vakarienei. Bet mes ilgai neužsibuvome, sūnelis buvo pavargęs ir reikėjo važiuoti namo ilsėtis.