Sirmione miestelis įsikūręs pietinėje Gardos ežero pusėje esančiame siaurame pusiasalyje. Miestelis yra viena iš populiariausių lankytinų vietų prie Gardos ežero, vadinamas Gardos ežero perlu. Sirmionės pusiasalį brangakmeniu  savo eilėse vadino ir  antikos poetas Katulas ( Catullus ). Šiandien Sirmionės miestelyje galima pamatyti ir antikinės vilos, kur apsistodavo šis poetas, griuvėsius.

Į miestelį įeiname pro viduramžių pilies, Castello Scaligero, vartus. Į pilies bokštą galima užlipti bei pažvelgti į Sirmione miestelį iš viršaus. Mums nepasiseka, nes pirmadieniais ( o tai būtent ši diena ), pilis nedirba.

Praėję gatvele pro pilį, išeiname prie ežero. Sirmione miestukas nedidelis ir iš visų pusių jį supa vanduo, tad kuria gatvele pasuksite, rasite į ežerą atsiveriančius vaizdus.

Kad miestelis labai populiarus tarp turistų tikrai jaučiasi, nes jų plūsta vis daugiau, pavienių, bei atvežtų didelėmis autobusinių kelionių grupėmis.

Vaikštinėjant Sirmionės gatvelėmis, bandžiau atrasti aš tą brangakmenį, perlą ar kažką kito, kas mane taip pat sužavėtų, kaip ir tą antikos poetą. Rodos, viskas su miesteliu gerai: ir gatvelės jaukios, ir suvenyrai gražūs, ir vaizdai į ežerą puikūs… Bet kažko trūksta arba kažko per daug. Dar ir šiandien manęs neapleidžia mintis, kad galbūt, jei būčiau užlipusi į tą pilies bokštą, būtų Sirmionė man kitomis spalvomis nušvitusi.

Sūnelis labai nekantravo, kada gi važiuosime į šios dienos plano antrają dalį, kuri jam atrodė daug patrauklesnė, nei pasivaikščiojimas po miestelį. O ir mes visi šiek tiek pavargome, o dar jautėsi nuovargis ir po vakarykščio turo pėsčiomis po Veroną. Tad, papietavę viename iš Sirmionės restoranėlių, važiuojame į antrają šios dienos atrakciją.

Šis Gardos ežero regionas turtingas šiltaisias požeminiais vandenimis bei SPA centrais. Yra terminių baseinų centras ir pačiame Sirmione miestelyje – Terme di Sirmione .

Mes važiuojame į kitą, esantį netoliese – Parco termale del Garda.Terminio vandens parkas įsikūręs puikiame žaliame parke, kuriame ir be maudynių smagu pasivaikščioti. Parke yra keli terminio vandens ežerai. Prie didžiojo ežero yra pastatas su persirengimo ir dušų kambariais, taip pat restoranėlis, jei norisi atsigerti ir užkąsti. Atvykus po pietų, įėjimo bilietai kainuoja pigiau, nes taikoma nuolaida ( po 15 val. ). O nuo 16 val. gultai prie ežero yra nemokami. Rankšluosčius geriausia turėti savo, nes čia jų neduoda ir net nėra išsinuomoti, galima tik nusipirkti. Taip pat galima nusipirkti ir baltus minkštučius chalatus.

Maudynės šiame terminiame parke mums labai patiko. Vandens temperatūra pagrindiniame ežere 34 laipsniai, kas man nuostabiai tiko. Daliui pradžioje gal buvo kiek per karšta, bet vakarop užslinkus debesims ir nebelikus saulės, jau ir jam buvo pats tas. Žinoma, tokio šiltumo vanduo skirtas ne aktyviai plaukioti, o ramiai relaksuotis ir plūduriuoti. Vienas ežero kraštas bei vidurys yra gilesni, kitas kraštas seklesnis, skirtas vaikams. Mūsiškis plaukiojo po visą ežerą, o vandens teperatūra jam puikiai tiko ir aktyvioms maudynėms 🙂 . Ežero kraštuose galima pasimėgauti povandeninėmis masažo srovėmis. Taip pat ežere yra ola, į ją įplaukiama pro krentančio vandens kaskadas, o viduje prie sienų taip pat yra masažinės srovės, prie kurių galima patogiai įsitaisyti ant povandeninio akmeninio suoliuko. Ežere taip pat yra ir du jacuzzi, kur vanduo jau tikrai karštas, viename 37, kitame 39 laipsniai. Į jacuzzi neleidžiami vaikai.

Beje, šiuose terminiuose baseinuose visiškai nebuvo sieros ar kažkokio kitokio specifinio kvapo, kurį paprastai turi natūralios karštosios srovės. Šiaip, tikrai labai puiki vieta ir rekomenduoju apsilankyti, kas būsite prie Gardos ne vasarą ir norėsite atsipalaiduoti ir pailsėti.

Vakare, sugrįžus po maudynių, jautėmės gerokai atsipalaidavę. Ir keliavome šventinės Daliaus gimtadienio vakarienės į šalia namų esančią Trattoria Luisa. “Ar esate rezervavę staliuką“ – paklausė mus pasitikusi šeimininkė. Ne, mes nebuvome rezervavę. Ir klausimas mums pasirodė keistas, nes juk pirmadienio vakaras, o tratoria buvo visiškai tuščia, mes vieninteliai lankytojai. Nors visi staliukai buvo gražiai padengti ir paserviruoti. Aš jau rinkausi, prie kurio čia smagiau būtų sėdėti. Bet rinktis mums neleido, šeimininkė pati parinko mums stalelį ( neblogą ). Netrukus pradėjo rinktis lankytojai ir tratoria buvo pilna. Nerezervuoti buvo vos keli staliukai. Va tau ir pirmadienio vakaras. Vakarienė buvo puiki, vaišinomės minkštutėliu naminiu mocarela sūriu, keptą žuvį mums supjaustė ir nukaulino atėjęs virtuvės šefas, o desertui skanavome kelių rūšių naminių ledų.

Diena buvo puiki. Ir vis dėlto vakare mane vėl aplankė mintys, kodėl gi aš nepamačiau to Sirmionės brangakmeniško grožio. Gal kaltas tas bokštas? O gal man tiesiog nepatinka brangakmeniai? Kaip ten bebūtų, laikas pamiršti apie tai. Rytoj laukia pramogų kupina diena 🙂 .