Pirmas rytas prie Gardos ežero išaušo gaivus ir saulėtas. Atsikėlę, keliaujame į Peschiera miestelio centrą. Svarbiausia yra pamatyti tą ežerą, prie kurio atvykome vakar, bet dar taip ir nematėme. O gal jo visai ten nėra?? Bet šventas reikalas yra pusryčiai, tad dar nematę ežero, pakeliui link jo, sėdame ragauti saldžių itališkų pusryčių.

Po pusryčių einame pasisveikinti su Gardos ežeru. Jis yra! Nuo ežero dvelkia gaivi vėsa ir drėgmė, tolumoje matosi lengvame rūke paskendę kalnai. Nuo Peschiera centro ežero pakrante eina krantinė, kuria būtų smagu pasivaikščioti. Bet mes šiai dienai turime kitą planą, tad tikimės dar spėti sugrįžti čia vakare.

Šią dieną esame suplanavę skirti Veronai, tad einame namo, sėdame į automobilį ir važiuojame Veronos link. Verona nuo mūsų gyvenamosios vietos visai netoli (bus apie 20 kilometrų), tad netrunkame atvažiuoti. Kelią mums rodo atsisiųsta navigacijos programėlė. Įvažiavus į Veroną, link centro yra rodyklės, tad pasiklysti netenka. Ir kas labai gerai – yra rodyklės į automobilių stovėjimo aikšteles. Mes atvažiuojame į visai šalia miesto centro esančią požeminę stovėjimo aikštelę Parking Citadella. Aikštelė turi kelis požeminius aukštus, yra labai erdvi ir patogi. Žinoma, mokama bei yra nepigi.

Miesto vartai – įėjimas į istorinį Veronos miesto centrą.

Dieną Veronoje pradedame nuo Bra aikštės ( Piazza Bra ). Aikštėje stovi trečias pagal dydį pasaulyje romėnų amfiteatras, aplink aikštę ir iš jos einančiose gatvelėse daugybė barų ir restoranų.

Veronoje esame sekmadienį ir tai jaučiasi iš minios žmonių – tiek turistų, tiek, manau, vietinių gyventojų. Nuo Bra aikštės patraukiame pėsčiųjų gatve, kuria eina ir didžiausia masė žmonių. Ši gatvė – parduotuvių rojus. Kas neturi kuo apsirengti ir nori atnaujinti savo garderobą, keliaukite į Veroną ir praeikite šia gatve. Tikrai neliksite nusivylę 🙂 .

Turistų minios vedini, ateiname prie Džiuljetos namo – Casa di Giulietta (Via Cappello 23). Žmonių labai daug, tai turbūt pagrindinis objektas, kurį laiko privalomu pamatyti kiekvienas į Veroną atvykęs turistas. Žmonės fotografuojasi Džiuljetos balkonėlyje bei apkabinę Džiuljetos skulpūrėlę, rašo ant sienų meilės prisipažinimus, mylimųjų vardus bei kabina spyneles.

Ilgai šiame kiemelyje neužsibūname, o sūneliui čia visiškai nepatinka. Taigi mudu su Dalium likom nei į Džiuljetos balkoną užlipę, nei ant sienos “Myliu“ užrašę 🙂 .

Šiaip, pati Verona ir pasivaikščiojimas po ją mums daug labiau patiko, nei Džiuljetos namas. Miestas labai gražus, švarus ir jaukus. Ir tikrai romantiškas. Po visą miestą sklando meilės nuotaika, tad visai nebūtina lipti į Džiuljetos balkonėlį 🙂 .

Viena labiausiai man patikusių vietų Veronoje – Erbės aikštė ( Piazza Erbe ).

Aplankėme ir dvi daugiausia turistų dėmesio sulaukiančias Veronos bažnyčias. Jas apžiūrėjome tik iš išorės. Įėjimai į vidų mokami – 2,5 euro suaugusiam žmogui. Tiek kainuoja ir porcija ledų…Kurių mes valgėme… Taigi, prioritetai tokie truputuką nedievobaimingi 🙂 Bet, gal atleistina – juk atostogos 🙂 ?

Veronos Katedra.

Šv. Anastasijos bažnyčia.

Smagu tiesiog vaikštinėti Veronos gatvelėmis, atrandant aikštę, bažnyčią, fontanėlį, prisėdant atsipūsti bei papietauti ir, žinoma, suvalgyti ledų.

Po pietų išeiname į Adige upės krantinę. Kitoj pusėj upės, ant kalno, stovi Šv. Petro rūmai ( Castel San Pietro ).

Po visos dienos pasivaikščiojimo po Veroną tikrai jaučiasi nuovargis. Bet labai džiaugiuosi, kad radome jėgų, perėjome į kitą Adigės upės pusę ir užkilome į Šv. Petro rūmų kalvą. Nuo jos atsiveria puiki Veronos panorama.

Per upę ėjome akmeniniu pėsčiųjų tiltu Ponte Pietra.

Pakeliui į kalvą.

Veronos panorama.

Šiais panoraminiais vaizdais baigėme savo programą Veronoje. Tiesa, dar gi reikėjo nusileisti nuo kalvos ir per visą miestą sugrįžti prie savo automobilio.

Grįžus namo ir šiek tiek pailsėjus, išėjome pasivaikščioti po savo miestelio centrą ir Gardos ežero krantine. Vakaras buvo šiltas ir ramus, vakarėjantis ežeras buvo labai gražus.

Diena buvo intensyvi ir vakare tikrai visi jautėmės pavargę. Rytojui planavome truputį poilsio ir reabilitacijos 🙂 . Kaip mums sekėsi, skaitykite kitoje pasakojimo dalyje.