Lėktuvo bilietus šiai kelionei į Italiją nusipirkome dar rudenį, neužilgo po to, kai sugrįžome iš Romos. Ir laiką pasirinkome jau gana tradicinį mūsų pavasarinėms kelionėms – gegužės vidurį. Dalius tuomet švenčia savo gimtadienį, o gimtadienius paminėti kelionėse mes jau pradedame laikyti savo šeimos tradicija 🙂 .

Taigi, šių metų gegužės kelionės kryptis – Italija, Gardos ežeras.

Skridome su aviakompanija Ryanair į Bergamą. Kelionės trukmė – savaitė. Per ją planavome apvažiuoti visą Gardos ežerą, aplankant pakrantės miestelius bei Gardaland pramogų parką.

Nakvynei prie Gardos suplanavome dvi vietas. Pirmiausia apsistojome ežero apačioje (pietinėje dalyje) miestelyje Peschiera del Garda, iš kur planavome aplankyti Veroną ir Gardalendą. Vėliau važiavome į ežero šiaurę, tarp kalnų įsikūrusį miestelį Riva del Garda. Kelionė turėjo būti  pažintinė –  pramoginė, neskubant ir mėgaujantis atostogomis bei poilsiu. Toks buvo planas, o kaip mums sekėsi, neužilgo papasakosiu kitose dalyse.

Image result for garda lake map

Keletas kelionės planavimo detalių. Nakvynės vietų aplink Gardos ežerą labai daug ir įvairių. Nuo kempingų iki prabangių viešbučių. Mes ieškojome ekonominio patogaus varianto, ir pasirinkome apartamentus per nuomos portalą Airbnb.

Automobilį nuomavomės visam kelionės laikui, pasiimant ir atiduodant Bergamo oro uoste. Apie automobilų nuomą Italijoje teko skaityti nemažai prastų patirčių. Štai labai vaizdžiai ir tiksliai yra papasakota šių keliautojų. Ir nors mes jau buvome nuomavę automobilį Italijoje keliaujant po Toskaną ir viskas praėjo sklandžiai, šį kartą ir vėl Dalius nemažai laiko sugaišo su nuoma, kol viską išsiaiškino ir rado tinkamą variantą. Ir šį kartą mums pasisekė ir su automobilio nuoma viskas praėjo sklandžiai. Mes, galbūt, sumokėjome šiek tiek brangiau, bet ieškojome kompanijos, kuri nuomoja be tarpininkų ir, dėl šventos ramybės, ėmėme pilną draudimą. Nuomavomės kompanijoje InterRent.

Gegužės vidurys prie Gardos ežero – ne sezono laikas. Žinojome, kad rizikuojame dėl oro. Aplink kalnai ir gegužę būna nemažai lietaus, o taip pat ir vėsaus oro. Tokia jau esu, kad pradedu tikrinti išankstines orų prognozes, vos tik jas pradeda rodyti. Tai yra – mėnuo iki kelionės. Ir tikrinu beveik kasdien 🙂 . O rodė lietų. Kad pils lietus prie Gardos kiekvieną dieną absoliučiai visą gegužės mėnesį. Ir tik visai priartėjus kelionės laikui, tarp lietaus atsirado ir saulės, o lietingas dienas kas kart rodė vis kitas. Taigi su orais laukė loterija 🙂 . Bet užtai išvengsime žmonių minių bei kamščių keliuose, kurie susidaro prie Gardos ežero sezono metu – liepą bei rugpjūtį.

Na, turbūt, jau per daug išsiplėčiau su įžanga, pats laikas iškeliauti 😉 .

Popietinis skrydis leido neskubant susiruošti ir tik ryte susidėti paskutinius daiktus. Skridome tik su rankiniu bagažu ir aš nustebinau pati save, kai į du cabin size lagaminukus bei nedidelę kuprinę supakavau visus šeimos daiktus ir tilpo viskas, ką norėjau pasiimti.

Skrydis praėjo sklandžiai. Bergamo oro uoste prie automobilių nuomos punkto sugaišome vos kelias minutes ir  rakteliai jau buvo mūsų rankose. Automobilių aikštelės yra šiek tiek toliau nuo oro uosto, iki jų veža nemokamas autobusas. Neužilgo mes jau sėdime savajame Ford Fiesta. Truputuką “pagrybaujame”, kol surandame išvažiavimą į mokamą autostradą ir riedame link Gardos. Nemokamais keliais važiuodami sugaišite trigubai ilgiau. Atvykus įsikuriame apartamentuose ir jau vakaras, pradeda temti. Dar norėjau spėti nueiti iki ežero (reikia gabaliuką paėjėti, apartamentai nėra ant ežero kranto), bet supratau, kad šiandien liksiu jo taip ir nepamačiusi. Vietoj ežero, keliaujame į šalia esančią piceriją vėlyvos vakarienės. Tas itališkų picų skonis…. Dievaži, Lietuvoje jau ne viena picerija, kuri teigia kepanti tikrą itališką picą… Bet Italijoje picos vis tiek skanesnės 🙂 .