Jau neilgai liko laukti, ir reikės krautis lagaminus mūsų kitai kelionei į Italiją. O mūsų rudeninė Roma dar vis laukia savo eilės atsidurti tinklaraščio puslapiuose. Tad jau pats laikas apie ją papasakoti 🙂 .

Spalio antroje pusėje aš švenčiu savo gimtadienį. Na, iš tiesų tai nešvenčiu, nes niekada nemėgau savo gimtadienių. Bet nori to ar ne, jis vistiek ateina. Ir šį, ypatingą, norėjau kažkur išvykti. Ieškojome vietos, kur būtų patogu atskristi ir mums, ir Atėnuose gyvenančiai mano sesei. Ir kad kartu pabūti pavyktų kiek įmanoma ilgiau, nes sesuo su vyru turėjo ribotą skaičių laisvų dienų dėl darbų. Viskas puikiai susidėliojo, mes planavome Romai skirti savaitę, o sesuo – atskristi kelioms dienoms.

Tiesa, mūsų planus šiek tiek pakoregavo Ryanair. Ramiai sau laukiant kelionės, gavome laišką – mūsų suplanuotos kelionės metu remontuos Ciampino oro uosto pakilimo/ nusileidimo taką ar kažką panašaus. Žodžiu – mūsų skrydis atšaukiamas. Siūlo pasirinkti kitą datą/kitą kryptį/pinigų grąžinimą. Skambinu sesei, nes jie taip pat skrenda su Ryanair į Ciampino. Ji rami – jie taip pat gavo laišką, bet jų skrydis neatšauktas, tik pasikeitė oro uostas – Fiumicino. Tiesiog puikiai – sesuo skrenda į Romą švęsti mano gimtadienio be manęs.  Susigrąžiname pinigus iš Ryanair ir skubiai ieškojome naujų bilietų. Šiek tiek keitėsi ir datos, bet ką jau padarysi. Į gimtadienį spėjau 🙂 .

Skridome su Wizzair avialinijomis į Fiumicino oro uostą. Iš oro uosto į miestą važiavome autobusu ( rasite nuorodas į autobusus oro uoste ). Autobusai veža iki Termini stoties ir iki šv. Angelo pilies. Mokėjome po 6 eu žmogui ( sūnelis važiavo nemokamai ). Mes važiavome iki pilies, paskui ėjome pėstute. Šiek tiek klaidžiojome, jau buvo tamsu, gatvės pilnos žmonių. Galima buvo važiuoti iki Termini, paskui vykti metro. Gerai, kad nepasirinkome šio varianto – vėliau sužinojome, kad būtent tą dieną metro neveikė dėl streiko. Iš oro uosto į Termini stotį taip pat galima atvykti traukiniu “Leonardo express“, kainuos šiek tiek brangiau nei autobusas. Vykstant namo, į oro uostą važiavome taksi. Iki oro uosto vykstant su taksi , yra fiksuota kaina – 48 eurai.

Savaitės trukmės savo viešnagei Romoje užsisakėme šiuos apartamentus visai netoli Vatikano. Apartamentai puikūs, tvarkingi ir jaukūs. Gatvė, kurioje yra apartamentai , gana judri, bet netoliese buvo viskas, ko reikia: metro stotelė, parduotuvė, turgus, picerijų/tratorijų, kepyklėlė. O ir Vatikanas čia pat.  Sesuo gyveno netoliese, šiuose apartamentuose. Kiek mums teko ieškoti, apartamentai Romoje mums pasirodė gerokai pigiau, nei viešbučiai. Juolab, kad mums reikėjo šeimyninio kambario.

Ruošiantis kelionei, daug informacijos ieškojau internete, kitų keliautojų fotoreportažuose. Ir įsigijau Jurkevičių knygą “Sava Roma“, kur radau daug naudingų patarimų. Tikrai rekomenduoju šią knygą planuojant kelionę į amžinajį miestą.

dav

Miestas abejingų tikrai nepaliks.  Planavome niekur neskubėti ir nelėkti “nusivarant nuo kojų“. Tai nelabai pavyko.  Roma pati savaime yra be galo intensyvus miestas ir “nuo kojų nusivaryti“ tenai privaloma 🙂 . Nors laiko turėjome pakankamai ir mūsų planuose nebuvo susidėlioti kryžiukus ant visų lankytinų Romos vietų,  mes pėsčiomis kasdien nueidavome vidutiniškai 15 – 16 kilometrų. Čia neskaičiuojant nuvažiuotų metro. Žmonių – begalybė su trupučiu. Pusė pasaulio yra Romoje. Ir tai ne sezono metu. Ir nufotografuoti Trevi fontaną be jį nusėdusių turistų minios ( be galimybės musei nutūpti ) yra misija neįmanoma 🙂 .

Kaip prabėgo mūsų savaitė amžinajame mieste, skaitykite kitose pasakojimo dalyse jau netrukus 😉 .