Atostogos Koso saloje. Trečia diena

Šiandien mūsų diena prasideda anksti. 7:15 jau pasigirsta beldimas į duris – ankstyvu skrydžiu iš Atėnų atvyko mūsų svečiai – mano sesuo su vyru. Apsikabinimai, bučkiai, lauktuvės, berniukas savąją tuoj pat išpakuoja ir čia pat įvyksta piratų laivo statybos. Einame visi kartu papusryčiauti į viešbučio restoraną. Po pusryčių sėdame į automobilius ( sesuo su vyru sau išsinuomojo atskirą ) ir išvažiuojame. Važiuojame į pietvakarius nuo Kardamenos, salos pakraštyje esančio Kefalos miestelio kryptimi. Važiuojant šia kryptimi, pietinėje pakrantėje yra gražiausi ir garsiausi salos paplūdimiai. Paplūdimys tęsiasi apie 8 kilometrus ir yra padalintas  į keletą atskirų nedidelių paplūdimių, kurie atskirti uolomis. Žymiausi “Magic beach“, “Paradise beach“. Nuo pagrindinio kelio yra nuorodos į šiuos ir kitus paplūdimius. Nusukus nuorodos kryptimi, tenka pasileisti gana stačiu, vingiuotu ir nebūtinai asfaltuotu keliu žemyn, kur randame parkingą automobiliams. Paradise beach paplūdimys puikus. Smėlis, šilta skaidri jūra, palaipsniui gilėjantis krantas. Visą dieną beveik neišlipame iš vandens. Plaukiojame, taškomės ir dūkstame. Berniukas turi vandens šautuvą ir intensyviai juo naudojasi. Ant gultų sugrįžtame tik šiek tiek nudžiūti ir užkąsti. Užkandžių turėjome įsidėję, taip pat šį bei tą nusiperkame paplūdimio bare.

Pakeliui į Paradise beach.

Paplūdimyje.

IMG_2226 IMG_2254IMG_2255_Fotor_Collage

Po paplūdimio ir maudynių važiuojame toliau link Kefalos. Privažiuojame dar vieną nuostabų Koso paplūdimį – Agios Stefanos. Paplūdimyje yra išlikę ankstyvosios krikščionių bazilikos griuvėsiai. Nuo paplūdimio matosi nedidukė akmenuota Kastri salelė su balta koplytėle skirta jūreivių globėjui šv. Nikolui.

IMG_2281 IMG_2262 IMG_2265 IMG_2269

Pasivaikštome po bazilikos griuvėsius ir uolomis. Aš, turinti aukščio baimę, labai atsargiai ir apdairiai, o kai kas, dideliam mano siaubui, be jokio atsargumo leido sau eiti ant pačio uolos krašto.

IMG_2277 IMG_2289 IMG_2303_Fotor_Collage

Kefalos miestelis, esantis pačiame salos pakraštyje, įsikūręs ant uolos. Stabtelime apžvalgos aikštelėje pasigrožėti panorama.

IMG_2308 IMG_2310

Į savo viešbutį sugrįžtame jau vakare. Nusiplauti druską, smėlį bei persirengti. Tada išvažiuojame į Koso miestą, kur sesuo su vyru mus nusiveda vakarieniauti į jų mėgstamą restoranėlį. Čia jau atsiduodame jų valiai ir užsakyti maistą leidžiame jiems. Netrukus stalas jau lūžta nuo maisto gausos: austrės, aštuonkojis, ančiuviai, krevetės didelės ir mažos, kalmarai, salotos, cukinijų kamuoliukai. Ragaujame visko ir valgome daug, nes viskas labai skanu. Pirmą kartą ragauju austrę. Tiesa, berniukui skaniausia buvo balta duona ir bulvytės 🙂 Bei arbūzas,kuriuo mus vaišino restoranas.