Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejus

Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejuje nebuvau nuo vaikystės. Vaikystėje su mama beveik kiekvieną savaitgalį kažkur eidavom. Į spektaklį, muziejų ar parodą. Zoologijos muziejų mėgau labiausiai, eidavom ten bent kelis kartus per metus. Ir po šio savaitgalio apsilankymo supratau, kad jis man vis taip pat patinka :). Ir kad taip pat dažnai ten eisime su sūneliu.

Muziejus dirba ir šeštadienį, ir sekmadienį, tad tikrai labai patogu. Apsilankėme sekmadienį. Apie 12 val. dienos muziejuje buvo gausu lanktytojų, daugiausia šeimų su vaikais. Ikimokyklinio amžiaus vaikai įleidžiami nemokamai. Gausi muziejaus ekspozicija išdėstyta per tris aukštus, ekspozicijos pradžia trečiame aukšte.

Pirmiausia užsukome į medžioklės trofėjų salę.

IMG_4129_Fotor_Collage

Toliau keliavome per muziejaus sales. Ekspozicijos išdėstytos temomis, nuo paprastų primityvių organizmų iki pačių didžiausių gyvūnų. Berniukas pradžioje net nežinojo, į kurią pusę bėgti nuo tiek įdomybių gausos. Muziejuje įrengti ir interaktyvūs informaciniai terminalai, kur galima patiems pasirinkti dominančią temą, pasiskaityti informaciją ir pasižiūrėti nuotraukas. Prie eksponatų nurodyti pavadinimai ir iš kur jie atkeliavo į muziejų.

Interaktyvūs terminalai

IMG_4128_Fotor_Collage

Kriauklių kolekcija. Mane sužavėjo tos mažutės spalvotos. Jos atrodo kaip ledinukai. Kada nors norėčiau atostogauti ten , kur galėčiau tokių prisirinkti. O tai būtų Filipinai 🙂

IMG_4145_Fotor_Collage

Įvairiausi vandens pasaulio atstovai. Kaip sakė sūnelis, supykę galėtų nugnybti rankytę.

IMG_4150 IMG_4152

Šis gražuolis iš Drąseikių karjero Kaune.

Labai gausi ir spalvinga vabzdžių salės ekspozicija. Drugiai iš visų pasaulio kraštų:

IMG_4169 IMG_4176

Kai kurių vabzdžių iš ekspozicijos tikrai nenorėčiau sutikti gyvai.

Širšių lizdai. Milžiniški! Iš Lietuvos. Nenorėčiau tokio aptikti po savo namų stogu.IMG_4177

Einant iš salės į salę, gyvūnai didėja, nuo vabzdžių ateiname iki žuvų, paukščių ir žinduolių.

Labai graži ši muziejaus salė. Vaikams labai niežti rankytės paliesti tą didelį gaublį bei pabandyti jį pasukti. O šalia jo kabo lentelė “eksponatų rankomis neliesti”. Muziejaus darbuotojoms nuobodžiauti nėra kada 🙂

Žuvų ir roplių karalystė:

IMG_4141_Fotor_Collage

Ši mažulė iš Baltijos jūros. Vadinasi durklažuvė.

Paukščių įvairovė:

IMG_4193_Fotor_CollageIMG_4189

Berniukui labiausiai patiko šeimyniniai gamtos vaizdai, kur galima rasti mamytę, tėvelį ir vaikelius. Šiame berniukas rado net močiutę 🙂

O štai šį vaizdą pamenu iš savo vaikystės. Kaip man buvo gaila to kiškelio. Žinoma, berniukas irgi labai susirūpino, kodėl taip nutiko.

Įspūdingiausias muziejuje yra pirmas aukštas, kur įsikūrę žinduoliai. Įėjus ten, kažkaip prisiminiau filmą “Naktis muziejuje”. Nenorėčiau čia pasilikti nakčiai.

IMG_4230 IMG_4227IMG_4218IMG_4222_Fotor_Collage

Muziejus tikrai patiko mums visiems.  Vaikas šiek tiek  pavargo nuo muziejaus dydžio ir eksponatų gausos ir, žinoma, išalko. “Ar čia yra kavinė?” – paklausė berniukas.  Kavinės muziejuje neužmatėme, tad, išėję iš jo, patraukėme per Laisvės alėją ieškoti kavinės pietums. Vėl eilinį kartą pietavome PJazz. Kur labai skanus maistas, o berniukui labai patinka tai, kad visada gauna dovanų saldainiuką ir balionėlį ant kotelio :). Namie jau turime skirtingų spalvų PJazz balionėlių kolekciją 🙂

Su tuo balionėliu prieš porą savaičių, kai dar buvo sniego ir buvo šalta, nutiko toks atsitikimas. Keliavome mes trise ( aš, sūnelis ir mano mama ) po vakarienės PJazz, berniukas nešėsi balionėlį. Ir jau lipant į automobilį, balionėlis staiga nutrūko nuo kotelio ir nuskrido į gatvę. Gatve važiavęs automobilis sustojo praleisti balionėlio. Balionėlis perskrido į kitą gatvės pusę. Ir tuomet sustojusio automobilio vairutojas išlipo, nubėgo sugauti balionėlio ir atnešė jį berniukui. Mes abu buvome sužavėti, kokių šaunių vairuotojų yra Lietuvos keliuose :).

Visą informaciją apie zoologijos muziejų galima rasti jo internetiniame puslapyje:

Na o mes ten tikrai apsilankysime dar ne kartą 🙂

2 thoughts on “Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejus

1. Šis muziejus yra vienas mano mėgstamiausių. Senokai lankiausi, dar tų terminalų nebuvo-džiugu, kad muziejus atsinaujina.

1. Tikrai atsinaujinęs muziejus ir lankytojų, bent jau savaitgalį, netrūksta. Reikės patikrint ir kitus Kauno muziejus, daugybę metų nesilankiau.