Kelionė į Italiją. La Spezia

Rytas giedras ir šiltas. Po pusryčių susipakuojame daiktus ir išvykstame iš šios nuostabios vietos. Važiuojame į vakarinę Italijos pakrantę, Ligūrijos regioną. Planuojame aplankyti Cinque Terre. Tam skirsime visą rytojaus dieną. Cinque Terre patogiausia pasiekti vietiniais traukiniais iš gretimų miestelių. Į vieną jų, La Spezia, mes vykstame šiandien. Kelias netrumpas ir mes nutarėme važiuoti mokamomis autostradomis, taip sutaupydami labai ir labai daug laiko. Sėkmingai atvykstame į La Spezia, navigacija šiandien dirba be priekaištų, tad belieka tik susirasti savo viešbutuką. Viešbučio pavadinimas man pradeda kelti įtarimų :). Arianna Hill House :). Ir mano įtarimai pasitvirtina. Jis ant baisinio kalno! Kelias link jo – labai stačiomis, vingiuotomis ir siauromis gatvelėmis. O įvažiavimas į viešbutį tokio statumo, kad aš abejojau ar mūsų mašinytė į jį įkops. Įkopė! Į viešbučio parkingą reikia įriedėti atbulom pro akmeninius vartus, prieš tai užvažiavus ant kalniuko :). Žodžiu, Dalius atvairavo sėkmingai, devynių prakaitų išpiltas :). Mus pasitinka labai svetinga ir maloni šeiminkė Alisa, duoda miesto žemėlapį, viską supasakoja, rekomenduoja restoranėlius vakarienei. Vienas jų netoli, reikia tik paeiti pėsčiomis. Mes tikriausiai jį ir rinksimės, nes Dalius nutaria, kad daugiau šiandien aukštyn ir žemyn šiuo kalnu nevažiuos :).

Vaizdai iš viešbutuko ir mūsų automobilis, sėkmingai pasiekęs viešbučio parkingą:

Na ką, nusiprausus, truputuką pailsėjus, Dalius pasijaučia tikras kalnų keliukų ekspertas, tad sėdame į automobilį, ir važiuojame žemyn. Pasivaikščioti po La Spezia miestą – uostą. Penktadienio vakarą miestas tiesiog šurmuliuoja. Turistai ir vietiniai, visi išėjo pasivaikščioti.

Keletas kadrų iš pasivaikščiojimo po La Spezia:

Pasivaikščioję po miestą, sugrįžtame į savo aukštikalnių viešbutį. Eisime vakarieniauti į tą restoraną, kuris netoliese ir galima nueiti pėstute. Kad abu vyno galėtume paragauti, ir nereikėtų tamsoje važiuoti į tą kalną. Taigi, persirengiame ir iškeliaujame. Šiaip, keistoka man , kad čia kažkur gali būti restoranas. Nes ant to kalno – grynai privačių namukų rajonas, toks tykus, ramus, kaimiškas. Einame plentu į kalną, randame rodyklę, su užrašu “ristorante“, kuri liepia mums pasukti į šoną tokiu pėsčiųjų takučiu, žole apaugusiu. Gerai, einame toliau… Aplink – vien nuosavi namukai, tokie ne pirmos jaunystės… Šunys loja, vištos kudakuoja… Bet rodyklės, tai ant kokio medžio, tai ant krūmo, suteikia vilties :).

Na ir tikrai, neilgai trukus prieiname restoraną. Ir ne tokį jau mažą bei gana prabangų. Ir net žmonių jame yra (pakeliui nesutikome nei vieno). Prisėdame prie staliuko, pribėga padavėjas – pankiškas jaunuolis su šukuosena-skiautere, daug auskarų bei tatuiruotėmis. Meniu su patiekalų pasirinkimu čia nėra. Yra fiksuotas vakarienės mokestis – 25 eurai žmogui – ir neš tau tai, ką šiandieną šefas yra nusprendęs gaminti. Nieko rinktis negalima. Tik vyną galima rinktis, žinoma. Kad jau atėjome, pasirinkimo kito nelabai ir yra – liekame vakarienei.  Vakarienė gerokai nustebina. Patiekalų įvairove, skanumu bei gausumu.

P1110858_Fotor_Collage P1110858_Fotor_Collage1

Išeiname iš restorano vėlai… Lauke visiškai tamsu, apšvietimo jokio. Tik kalno apačioje matosi La Spezia miesto ir uosto šviesos. Bet visą kelią namo mums šviečia daugybė mažų mažų švieselių. Jonvabaliai! Daugybė jonvabalių. Koks nuostabus, romantiškas vakaras…