Kelionė į Italiją. Toskana, Montalcino.

Šiandien keliamės truputi vėliau, vėl puikiai papusryčiaujame. Oras gerokai vėsesnis, dangus niaukiasi, nuo kalnų ateina debesys.

Sėdame į automobilį ir išvažiuojame į netoliese esantį miestelį Montalcino. O dangus vis labiau niaukiasi. Montalcino įsikūręs aukštai ant kalvos. Prie įėjimo į miestelį tvirtovė Fortezza, kur yra vynoteka. Montalcino garsus savo raudonuoju vynu Vino Brunello di Montalcino.

Miestelio centre aikštė Piazza del Popolo, bažnyčia, laikrodžio bokštas. Sekmadienio rytas, kad ir apniukęs, šiame miestelyje smagus. Skamba bažnyčios varpai, žmonės išeina po mišių. Jaunavedžius pasitinka sveikintojų būrys. Vyksta sekmadieninis turgelis, ragaujame sūrių, įvairių rūšių užtepėlių, apsiperkame.

Debesys vis tirštėja ir pilkėja, rodos pats miestelis visas tuoj paskęs pilkame debesyje.

Ir mums išėjus iš vienos vyno parduotuvėlės, lietus pila kaip iš kibiro. Siaubingai smarkiai. Skėtį turime, bet jis nelabai gelbėja. Bėgame iki mašinos. Svarstome, ką daryti, kur pasidėti per tokį lietų. Važiuoti namo? Ne, važiuojame į Pienza, netoli esantį miestelį. Gal lietus nurims. Pila taip, kad vos matosi kelias, valytuvai nespėja valyti. Neilgai trukus, mes jau Pienzoje. Pila sėkmingai toliau. Pienzos žemėlapyje turime šeimininko Luca pažymėtą trattoria, kur ketiname papietauti. Pavaikštome truputi Pienzos gatvelėmis pilant baisulingam lietui, kol surandame mūsų trattoria. O ji sausakimša. Nenuostabu tokiu oru. Mums pasako, kad reikės palaukti apie 10 minučių. Žinoma sutinkame, o kas mums belieka. Kai po mūsų ateina dar vieni sušlapėliai, suprantam, kad mums labai pasisekė. Mat jiems pasako, kad nelauktų, vietų jau nebeturės, nes baigsis pietų metas. O mes, palaukę tas 10 minučių, jaukiai ir sausai įsitaisome trattorijoj prie staliuko. Taigi, pietaujame. Lauke oras baisus, o mes dar įkvėpti vakar dienos vakarienės, tad leidžiame sau pietauti ilgai ir daug. Su vynu ( aš ). Užkandžiai, jautiena ir kiauliena, nuostabūs naminiai ledai. Mano skruostai kažko užrausta..

P1110065_Fotor_Collage

Kad ir kaip būtų gera ir jauku, pietūs iki vakaro tęstis negali. Kylame ir einame į lauką su viltimi, kad lietus baigėsi. Deja, lietus mums pasirodė dar baisesnis nei prieš pietus. Bėgte į mašiną. Važiuojame į savo sodybą miegoti pietų miegelio ir skaityti knygų.

Vakare lietus nustoja. Lauke vėsu, bet kvepia taip gaiviai. Gamtovaizdžio spalvos tokios ryškios. Vaikštome, grožimės, kvėpuojame ta gaivia vėsa. Po tokios baisios dienos, toks nuostabus vakaras.

Šįvakar jau niekur nebevažiuojame, grožimės gamta. O ir vakarienei mes visko turime 🙂