Kelionė į Keniją: Samburu (3 diena)

Keliamės anksti, 5:45, išeinu į balkoną, dar visiškai tamsu, tik garsų begalybė. 6:30 išvažiuojame į game drive. Kaip tik saulėtekis. Ir dvi granto gazelės, žaisdamos jos grumiasi, tyloje kaukši ragai, o fone iš kalnų teka saulė. Galėčiau žiūrėti ir žiūrėti tokį vaizdą, koks vis tik gražus yra pasaulis.

Impala berniukas

Impala mergaitė.

Po nuostabaus saulėtekio ir antilopių, toliau ilgokai važinėjame ir nesutinkame jokio gyvūno. Safaris toks jau laimės dalykas – tu niekad nežinai, ką sutiksi, gali važinėti kelias valandas ir nieko nematyt, o gali per vieną game drive pamatyt krūvą gyvūnų, ir net visą didijį penketą. Čia priklauso nuo sėkmės, na, ir tikriausiai nuo gido profesionalumo. Bet apima toks azartas, dairaisi, ieškai, labai praverčia, žinoma, žiūronai, bet mes turėjom tik vienus. Jautiesi tarsi kokioje medžioklėje, tik medžioji ne su šautuvu, o su fotoaparatu. Šiaip medžioklės aš nesuprantu, kaip galima šauti į tokį grožį. Bet azartas ieškant, jis tikrai yra.

Ir tada pasirodė jos. Žirafos. Gyvūnas, kurį labiausiai svajojau pamatyti. Daug žirafų, visai arti, prie pat kelio. Net užgniaužė kvapą, kurį laiką girdėjosi tik aikčiojimai ir fotoaparatų spragsėjimas. Pasirodo , yra trys žirafų rūšys, skiriasi jų kailio raštai. Šios vadinasi reticulated giraffe. Smalsios, pasižiūri į mūsų mikriuką – kas čia tokie atvažiavo.

From Kenija

Tik taip susidėliojusios kojas jos pasieka žemę.

Vėl zebrai. Labai linksmi ir gražūs gyvūnai. Yra dvi rūšys. Šiame parke gyvena Grevy’s  zebra, jų kailiuko dryžiai smulkesni, ir pilvukai balti, tuo jie skiriasi nuo kitų, kuriuos sutiksime kituose parkuose. Nėra dviejų vienodai dryžuotų zebrų, visų dryžiai skirtingi, kaip kad nėra dviejų žmonių su vienodais pirštų antspaudais.

Šios nuostabios antilopės vadinasi mažasis Kudu. Mergaitė.

Berniukas.

Na, ir jau grįžtant į viešbutį, babuinas.

Po puikaus rytinio safari grįžtame į viešbutį pusryčių. Visas maitinimas – pusryčiai, pietūs ir vakarienė – mums yra įskaičiuoti į kelionės kainą, tik per pietus ir vakarienę reikia mokėti už gėrimus. Maistas šiame viešbutyje skanus, nepaprastai skanūs čia vaisiai, ir vaisių sultys.

Visą dieną, iki 16 valandos turime laisvą, tad galime mėgautis saule ir baseinu, pietaujame, vėl maudomės ir deginamės. Game drive visada būna anksti ryte ir po pietų. Tokia jau yra tvarka, tokiu laiku matyt yra didžiausia tikimybė pamatyti daugiau gyvūnų. Taigi 16 val vėl vykstame į game drive. Sutinkame ir daugiau tokių keliautojų, vien iš mūsų viešbučio pajuda gal kokie 5 – 6 mikriukai. Yra labai rimtai pasiruošusių keliautojų, su gerais žiūronais ir  fotoaparatais su didžiuliais objektyvais.  Popietė saulėta ir karšta.

From Kenija

Mano gražiosios žirafos. Jos turi suėsti nerealų kiekį maisto, tad ištisai rupšnoja lapelius nuo baisiniai spygliuotų medžių. Turi labai lankstų liežuvį, su kuriuo išrenka lapelius ir neįsiduria į baisinius spyglius.

Ir tada pradedame liūtų medžioklę. Nors visi gyvūnai yra labai gražūs ir įdomūs, bet, atvykus į Keniją, būtina pamatyti didijį penketą – Liūtą, Dramblį, Buivolą, Raganosį ir Gepardą. Taigi, šiandien mūsų tikslas – liūtas, ir gidas iškart pasako, kad važiuosim į tą vietą, kur matėm vakar liūtę su mažyliais besislapstančią, gal pavyks pamatyt iš arčiau. Bet paskui gidas susisiekia su kitais gidais ( jie turi racijas ), kad yra liūtai kitoj vietoj. Tad viską metę, lekiame tenai. Skubame, važiuojam kartais jau ne keliu, bet tiesiog kur tiesiau, truputi per brūzgynus. Taip pasirodo yra svarbu atvežti turistus prie Liūto. Ir štai – dvi liūtės pražygiuoja visai pro mūsų mikriuką, lėtai, tingiai, mat labai karšta. Net akies krašteliu nepasižiūrėdamos į mus ir mūsų mikriuką, tarsi būtume koks krūmas.