Kelionė į Keniją: Nairobis – Samburu (2 diena)

Kovo 6d.

Keliamės anksti. 7 ryto jau susitinkame su Siema, vaikinu iš agentūros, su kuriuo susirašinėjome. Aptariame safario programą. Viskas bus taip , kaip ir planavome, tik pakeitė mums pirmą viešbutį Samburu parke – mat dėl liūčių buvo potvynis, ir užsėmė tą viešbutį, evakuavo visus turistus. Mes išvykdami žiūrėjome orų prognozes, matėme, kad galim gauti nemažai lietaus, bet kad bus potvyniai, tikrai nesitikėjome. Na, gal tas baisusis lietus jau pasitraukė.

Taigi. 7:30 išvykstame. Iki Samburu parko laukia ilgas kelias, važiuosime 6 valandas.  Kelias duobėtas, kai kur galima sakyti jo visai nėra, taigi nemažai atsikratome. Bet tai netrukdo mums gurkšnoti Tusker alų ( sustojome viename kaimelyje ir apsipirkome supermarkete ). Stebina Afrikos gamta, visur gaiviai žalia, aš galvojau, kad  Afrikos peizažas gerokai rudesnis.

From Kenija

Važiuojame pro miestelius ir kaimelius, visur šurmuliuoja gyvenimas, daug turgelių, tik viskas labai jau skurdu.

Miesteliuose namukai skurdūs, bet labai spalvingi, vietiniai mėgsta ryškias spalvas.

Įvažiuojame į Samburu nacionalinį parką.

From Kenija

Mūsų viešbutis Samburu Simba Lodge.

Na, ką aš galiu pasakyti – čia yra nuostabu. Mūsų kambarys namelyje antrame aukšte, su vaizdu į savaną ir kalnus

Įėjimas į namelį

Vaizdas iš balkono

Baseinas

Papietavę, išsimaudę baseine, išvykstame į pirmą game drive.  Labai labai faina važinėti, grožėtis nuostabia gamta, ieškoti gyvūnų. Gyvūnai fantastiškai gražiai atrodo laukinėje gamtoje. Keista, kad jie nebijo mūsų mikriuko, nepuola bėgti nuo jo, o netgi smalsiai pasižiūri. Išlipti iš mikriuko, žinoma, kategoriškai draudžiama – čia laukinė gamta.

Šioje foto matosi, kad būta stipraus lietaus.

Samburu parko peizažas

Zebrai

Granto gazelės

From Kenija

Afrikinis didysis einis. Tai sunkiausias pasaulyje skraidantis paukštis. Jis sveria 17 – 19kg.

Vainikuotoji pempė

Liūtė. Ši liūtė buvo su trim mažyčiais liūtukais ( juos įžiūrėti buvo galima tik su žiūronais ), ir labai nenorėjo mums rodytis, taip pat labai slėpė savo mažylius.

From Kenija

Žirafinė gazelė ( gerenuk )

Šiaip būnant viešbutyje irgi galima stebėti paukštelius, kurie labai gražūs, spalvoti. Medžiuose susisukę iš šiaudų lizdelius, tokius kaip inkilėlius. O garsų įvairovė – daugybė paukščių balsų, ir dar cikados.

Inkilėlis.

From Kenija

Šio paukštelio pavadinimo nežinau.

Rusvapilvis blizgusis varnėnas

Senegalinė pempė

From Kenija

Po įspūdingos dienos, skani vakarienė restorane.

One thought on “Kelionė į Keniją: Nairobis – Samburu (2 diena)