Kelione i Tailanda: Ao Nang (15 diena)

Sveiki.
Pradeti turiu nuo vakar vakaro, t.y. nuo tos vietos, kai pasidziaugeme, kad tadien nelijo. Tai va, kai isejome is interneto kavines, musu lauke lietaus siena 😦 Nors mums iki viesbucio tik gal koks 300 metru, bandyti eiti tokiu oru reikstu perslapti iki paskutinio siulo. O per nakti nieks neisdzius … Nusprendem palaukti, kol nors kiek aprims. Laukem kokia 1,5 valandos … Tokios liuties be pertraukos dar matyti neteko. Aplinkinese parduotuvese per stoga vanduo pradejo laseti i vidu. Iskart atsirado brangiai pardavinejanciu pigius skecius 🙂
Siek tiek aprimo lyti ir mes skubiai patraukeme namu link. Nespejome ateiti iki parduotuves, kuri yra netoli musu viesbucio, kaip vel prapliupo visu stiprumu. Nieko kito neliko, kaip eiti tokiu oru. Nusiemem batus ir per gatvemis tekancias upes, suslape, parejome i savo nameli. Siandien nesiojames skecius (beje, skeciai buvo viesbucio kambaryje). Aisku, lietaus ne laso.
Dabar apie sios dienos ekskursija. Plaukeme i Ko Phi Phi salas (tariasi Pi Pi). Kelione buvo su greitaeigiu kateriu (speedboat, aprasinejau Lantos dalyje), kurio mes su Ruta nelabai megstam. Taciau greit nugabena …
Phi Phi sudaro dvi pagrindines salos: Phi Phi Don ir Phi Phi Leh. Pirmiausia atplaukeme prie Don ir sustojome netoli kranto siek tiek pasnorkelinti. Po to apiplaukeme Leh sala, iplaukeme i grazia laguna su smaragdiniu vandeniu ir aukstomis uolomis. Po to atplaukeme i Maya Bay (papludimi). Jis izymus tapo, kai jame buvo nufilmuotas Beach filmas su Leonardu Di Caprio. Labai grazus papludimys, labai daug zmoniu 🙂 Gerai, kad greitai siek tiek pratustejo. Sniego baltumo smelis, smaragdinis vanduo. Prisimaudeme, prisifotkinom.
Tada nuplaukem i Don sala lunchui. Tradicinis tailandietiskas maistas. Uzkande, nuejome i pagrindini salos papludimi. Dar vienas papludimys su labai graziu gamtovaizdziu. Idomus tuo, kad baisiausiai toli visai negilu. Nuejus vos ne 100 metru nuo kranto, suslapti gali tik atsigules 🙂 Siaip faina, bet kasdien karsta diena prie tokio degintis nelabai noreciau, tuo labiau, kad ir vanduo labai siltas.
Vel sedom i kateri ir nuplaukem dar siek tiek pasnorkelinti. Sikart atviroje juroje. Po to nuplaukem i mazyte salyte Bamboo Island. Joje nera viesbuciu, kaviniu ir parduotuviu, tik miskas ir papludimys. Cia istisai mirkom vandenyje ir jautemes tarsi maudytumemes didziuliame akvariume, nes aplink zujo pulkai spalvotu zuvyciu. Kai nubridau siek tiek giliau, jos net bande manes paragauti 🙂
Veliau jau grizome i kranta ir i savo viesbuti.
Kelione buvo idomi, mateme daug graziu vietu, bet plaukimas speedboatu yra tarsi marsrutiniu transportu, kuris stoja tik stotelese. Nes jam visu greiciu plaukiant pro grazias vietas, beveik neimanoma nieko nei nufotografuoti, nei nufilmuoti. Ruta bande siek tiek pafilmuoti, pamatysite, kas is to isejo 🙂
Ruta raso.
As truputuka nusiaubiau parduotuves :). Siaip cia reikia labai deretis, o as labai nemegstu. Tai suradau buda: palieku Daliu prie interneto, pasiimu tik nedaug pinigu i sauja ir daugiau nieko, ir tada einu. Visos derybos baigiasi tuo, kad noriu to ar kito daikto, bet turiu tik tiek pinigu saujoj, ir viskas, ir nusiperku :).
Su maistu jau kaip ir viskas tvarkoj, jau atsirinkom su Dalium kas kuriam skanu. Tik baisiausiai atsibodo ryziai, kurie cia valgomi prie bet kurio patiekalo. Net ju pagrindinis desertas yra ryziai su mango. Tai sugrize i Lietuva ryziu nevalgysim keleta menesiu, manau:). Dalius labai pamego bananus, kas vakara nusiperka didziule keke ( tokio dydzio kaip kad vaisinome dramblius 🙂 ), tai i LT gali grizt su straubliu 🙂 .
Velyvus vakarum mes su Dalium leidziame savajame jacuzzi, pasidarome kokteiliu ( nusipirkom degtines ir apelsinu sulciu ).
Linkejimai visiems.
Labanakt.

3 thoughts on “Kelione i Tailanda: Ao Nang (15 diena)

1. super! labai dziugu, kad dalinates savo ispudziais 🙂 mes su vyru planuojam taip pat kelione i Tailanda. is cia informacijos gavome su kaupu 🙂

2. na nardytojai ir jacusi megejai, ar nepasiilgote lietuveles. Astute pirmadieni isskrenda, jau gyvena lagaminine nuotaika. O as tai dirbu ir jokiu pramogu.
    PARASYKIT KADA GRIZTAT IR AR REIKES MAN JUS PAIMTI VILNIAUS ORO UOSTE!!!!
    Buckis
    Mama ir linkejimai nuo Astutes

1. Cia Ruta raso. Tai mes griztam penktadieni, kovo 13, valandos neatsimenu, kazkada diena , gal apie 13 val ( vaje, kiek 13), ryt parasysiu. Reikia mus pasiimti, jeigu, mama, tu galesi ( gi darbo diena ).
      Asta tau gero skrydzio ir puikiai praleisk laika Graikijoje. Perduok linkejimus Kostui.
      Visu jusu pasiilgom, tik Lietuveles tai nelabai..