Kelione i Tailanda: Ao Nang (14 diena)

Sveiki.
Siandien turejom labai faina ekskursija. Aplankem Phang Nga ilanka. Tiesa, ekskursija garsiai vadinasi “Dzeimso Bondo sala“ 🙂 Viskas del to, kad vienas pagrindiniu aplankomu objektu yra sala, kurioje buvo nufilmuotas vienas is bondiados filmu (lyg 1974 metu).
Isvykome kaip visada ryte su mikriuku is viesbucio. Apie pusantros valandos vaziavome iki prieplaukos, kurioje sedome i long tail boata (ilga valti su motoru). Isplaukeme apziureti ilankos. Plaukiant pucia vejelis – labai smagu, kai karsta.
Tik isplaukem i platesnius vandenis – atsivere nerealus vaizdai. Ilanka visa nuseta tokiu saleliu, kiekviena is kuriu sudaro uola, naturaliai suformuota gamtos ir visa apaugusi augmenija. Uolienos spalva, augmenijos zaluma ir vanduo sudaro puiku derini. Tikiuosi, kad nors dalis to grozio atsispindes nuotraukose 🙂
Atplaukeme i Khao Phing Kan, t.y. Dzeimso Bondo sala. Prisifotkinom, pavaiksciojom po sala. Po to uzveze hiperaktyviu japonu turistu, tai ne visur pavyko nusifotografuoti 🙂
Po to plaukem iki kitos salos, kurioje yra grazios grotos ir auga taip vadinami mangrove forest (neradau vertimo). Cia sedome i dviviete kanoja (patiems irkluoti nereikejo) ir mus apiplukde aplink sala. Lindome i grotas, kartais reikedavo net atsigulti kanojoje, kad pralistume pro siaurus tarpus tarp uolu. Pralindus pro tas grotas, atsiveria lagunos, kuriose ir auga tie pamineti mangrove forest. Ypac patiko vaiksciojancios zuvytes-amfibijos, kurios dar turi ir sparneli ant nugaros 🙂 Jos gali ir plaukioti vandenyje, ir mazytemis kojytemis vaikscioti zeme (kaip kokie drieziukai).
Veliau grizome i long tail boata ir mus nuplukde i kaimeli ant vandens – Panyee Island. Cia kasdien gyvena apie 1,500 zmoniu. Anksciau jie pagrinde uzsiimdavo zvejyba, o nuo turizmo pakilimo laiku po truputi persimete i turistu aptarnavima. Mateme veikiancia mokykla, pilna mazu mokinuku.
Siame kaimelyje papietavome. Stalai luzo nuo patiekalu, buvo labai skanu (bent jau Ruta taip sako, bet ir man patiko).
Grizome su valtimi i prieplauka ir jau su mikriuku nuvaziavome i Suwankuha sventykla. Tiesa, visi vadina ja Monkey Cave. Sventykla yra uoloje. Jie turi savo gulinti Buda (gerokai mazesni, negu Bankoke). Uz pagrindines sventyklos olos yra dar dvi olos: sviesioji ir tamsioji. Tamsiojoje pilna siksnosparniu 🙂
Prie pagrindinio iejimo i sventykla gyvena daugybe bezdzioniu. Jos renkasi, tikedamosios gauti maisto is turistu, kuris cia pat (zinoma!) parduodamas. Iskart perspejo, kad reikia saugoti akinius ir kitus daiktus, kad bezdziones nenusinestu.
Ruta nusipirko riesutu ir maitino bezdziones. Labai faina buvo matyti, kaip bezdzionyte savo letenele pasiima riesuta is Rutos rankos ir isideda i savo burna 🙂
Mums paaiskino, kad bezdziones yra labai organizuotos. Turi tris grupes, kurios pasikeisdamos tyko turistu. Jeigu kuri bezdzione ateina antra karta is eiles, tuoj pat buna isvejama 🙂
Paskutinis sustojimo taskas buvo prie krioklio. Iki jo kilome vaizdingu taku i virsu tarp bambuku ir kitokios augmenijos. Krioklys nedidelis, bet jame galejome issimaudyti 🙂 Labai buvo gaivu ir patiko stoveti tiesiai po sruvenanciu vandeniu.
Begriztant namo su mikriuku, uzklupo lietus. Trumpas,10 minuciu, bet stiprus. Pasiseke, kad neuzklupo krioklyje – butume ismaudyti is visu pusiu 🙂
Grize namo, dar issimaudeme baseine, isejome pasivaikscioti miestelyje, pavakarieniavome gana prabangiame restoranelyje.
Iki.

3 thoughts on “Kelione i Tailanda: Ao Nang (14 diena)

1. sveiki. buvau pas jus namie, orchideja virtuveje zydi issijuosus 🙂 as lagamina krausiu jau ryt. Ruta, parvesk man juosta, aisku, kad noriu. man geriau butu sviesios spalvos, kad tiktu prie plauku. o del blizguciu, tai nezinau, ziurint kaip ten jie atrodo, ar skoningai. tu geriau gal zinai, kai matai savo akimis. buckis

2. Sveiki, labai fainai Jus cia apie viska pasakojate, uz keletos dienu ir mes isskrendame ten ir ta laukimo jausma dar sustiprinate. Tuo paciu norejau paklausti, kaip vadinosi ta eskursija kur emete i Dzeimso bondo salas? Mes irgi Ao Nang busime ir norime i tokia pacia puikia eskursija isvykti.
    Aciu

1. Labas. Smagu, kad patiko pasakojimas. Siaip labai nemazai agenturu siulo taip vadinamas James Bond eksursijas, bet mes pirkome James Bond Island Sightseeing program, kelioniu agentura Rung. Kelione uzsisakeme vienoje is agenturu, kuriu pilna yra pagrindineje gatveje pakranteje ir kurios parduoda ivairiu operatoriu turus. Mokejom po 1200 Batu vienam. Uz plaukima kanoja dar reikejo primoketi po 200 Batu kiekvienam. Jeigu moki kortele, dazniausiai prideda 3% dydzio mokesti.
      Sekmes ir geros keliones.