Kelione i Tailanda: Koh Lanta (10 diena)

Sveiki.
Siandien turejom ekskursija i Koh Rok salas. Turejo buti pramogine – pavirsinis nardymas, ziurejimas i grazias zuvytes. Gavosi siek tiek ekstremali. Del to kaltas speedboat (greitaeigis kateris) arba, greiciau, musu nauja patirtis plaukiant su juo.
Viskas prasidejo iprastai – po pusryciu musu pasiimti atvyko kateris. Cia lauke pirmas netiketumas – jokio tiltelio nuleista nebuvo, reikejo bristi iki katerio laipteliu. Gylis toks, kad bridzus teko nusiimti. Isedom, siek tiek paplauke, paemem dar keleta keleiviu. Kateris – pilnas, mano poziuriu, net siek tiek per pilnas 🙂
Mums pranese, kad iki tikslo reikes plaukti apie valanda ir pradejom lekti pilnu greiciu. Jausmas, kol pripranti, gana savotiskas. Mazdaug kaip su galingu automobiliu su labai gerais amortizatoriais pilnu greiciu leki labai nelygiu keliu. Karts nuo karto aptasko … Ruta bendrai visa kelia apmaste evakuacijos plana, kateriui apvirtus 🙂
Pagaliau atplaukem. Dviejose vietose panardem. Patys koralai nera labai ispudingi, tokie akmeniniai. Egipte buvo grazesni. Bet zuvyciu graziu nemazai. Ir visai mazyciu, ir didesniu. Teko plaukti kartu su visu buriu zuviuku Nemo 🙂
Po to mus issodino i labai grazu pliaza vienoje is salu (Koh Rok salos sudarytos is dvieju salia esanciu salu). Smelis nuostabiai baltas, vanduo smaragdinis. Toje saloje yra kaip ir nedidelis kempingas (palapines), tai ant jame esanciu mediniu stalu ir suolu mums patieke luncha. Benardydami spejome pakankamai isalkti, tai visai skaniai uzvalgeme.
Pasidometi, kas tokie atvyko, buvo atejes toks didelis driezas. Gal varanas ? Galesite atpazinti is nuotrauku 🙂
Popiet dar turejome laiko pailseti ir pasimaudyti sioje grazioje vietoje. Po to nuplaukeme panardyti trecioje vietoje. Cia man patiko labiausiai, nes buvo gana didelis plotas ir pavyko rasti tikrai graziu vietu.
Isplaukeme namo. Vel lauke valanda kratymosi. Kadangi buvo siek tiek sukilusios bangos, tai vietomis katerio suoliai buvo ypac ispudingi. Tik Ruta jautesi ramiau, kadangi plauke su gelbejimosi liemene (nenusiime po nardymu) 🙂
Beveik grizus, dar gavome stiproko lietaus. Gerai, kad trumpai. Beje, cia kasdien siek tiek debesuota. Kartais matosi zaibuojant. Siek tiek nulyja, bet iki siandien tik keleta lasu. O siandien, tik grizus i savo bungalow, kad prapliupo lyti. Pyle kokias 15 min, bet po to musu atvira duso-tualeto patalpa plauke. Dar ir dabar keletas balu telkso 🙂
Oras po lietaus aprimo ir tapo gaivesnis. Vakarienei valgeme sviezios keptos zuvies (kai pirstu parodai, kurios nori, ir tau iskepa). Rutai patiko, man nelabai.
Ka veiksim rytoj, dar nesugalvojom. Taip sakant, laisva programa. Tiek naujienu pas mus. Iki.
Ruta raso:
Tas kateris lekia tokiu baisuliniu greiciu zinokit, ir sokineja per bangas normaliai, net galvojau kad gali supykinti. Bet paskui pripratau.
Tas driezas saloj tai buvo tokio dydzio kaip nemenkas krokodilas, kaip is filmo “Juros periodo parkas“. Pavaikstinejo sau ramiai, vis kaisiodamas liezuvi ir nuejo atgal i dziungles.

One thought on “Kelione i Tailanda: Koh Lanta (10 diena)

1. Sveikuciai,
    Na ir sauniai leidziate laika, tiesiog galva svaigsta skaitant.
    Vakar buvau Astutes premjeroje, man labai labai patiko, tikrai saunus, linksmas ir idomus spektaklis, likau suzaveta ir musu Astute ir visomis teatro moterimis, na jus patys pamatysite.
    Daugiau nieko naujo pas mus, jau sviesiau ateina pavasaris. Jusu pasiilgome, linkime gero poilsio, buciuojam