Kelione i Tailanda: Chiang Mai (7 diena)

Sveiki.
Siandien lauke smagiausia pazintines keliones dalies diena, pavadinta “Drambliu safari“ 🙂 Turiu pasakyti, kad ekskursija lukescius pateisino.

Ryte kaip visada: pusryciai ir mus pasiima gidas. Su mikriuku apie valanda vaziavome iki Maetaman drambliu stovyklos. Kompanija mums sudare septynetas japonu. Si karta kolektyvo bendrumo nebuvo visai – daugelis is japonu angliskai beveik nekalba (bent jau man taip pasirode) ir siaip laikesi atskirai.
Nuvaziavus i stovykla, pirmas programos numeris – drambliu sou. Tiesa, pries tai dar buvo foto sesija : Ruta buvo fotografuojama pakelta dramblio su straubliu, laikanti uz abieju ilciu, prisedusi drambliui ant keliuko 🙂 Dar prifotkinom, kai drambliai prausesi upeje arba po dusu (laistomi su zarna). Matosi, kad maudytis jiems labai patinka 🙂 Gulineja ant sono, leidzia vandens fontanus is straublio ir pan.
Sou labai, labai patiko. Drambliai ir nusilenkimus dare, ir priziuretojus ivairiai nesiojo, ir futbolo kamuoli i vartus sparde, krepsinio kamuoli i krepsi deliojo ir mete, is rastu tvora state. Visa tai dare taip fainai ir juokingai, neuzmirsdami pirmu eiliu ziurovu patikrinti, ar neturi kokio banano (zinoma, kad pardavinejo salia: keke bananu ir pundelis cukranendriu – 30 Batu) 🙂
Bet labiausiai mane sukrete tai, kad mano akyse dramblys su teptuku straublyje nupiese drambli! Ir padare tai zymiai graziau, negu as sugebeciau! Kiti drambliai tuo metu piese geles, o vienas, kuris vargo ilgiausiai, nupiese visa paveiksla su nuspalvintu drambliu! As girdejau apie tai, kad drambliai piesia, bet maniau, kad arba jie tai daro priziuretojui vedziojant straubli, arba piesia tokius “impresionistinius“ paveikslus, kur prasme zino tik pats dramblys 🙂 Fantastika!
Apimtas staigios meiles tokiems gabiems gyvunams, nuskuodziau pirkti skanumynu. Cukranendriu pundeli atidaviau Rutai, o pats su bananu keke nuejau maitinti vieno is mazesniuju gyvunu. Is pradziu daviau po viena banana ir viskas ejosi sekmingai, bet po to be maitinimo liko kitas dramblys, kuris nusprende irgi pasimaitinti is mano ranku. Susinervaves, kad jam gali nieko nelikti, mazasis apvyniojo straubliu ir ketino sukramtyti fotoaparata, kuris kabojo man ant kaklo. Gerai, kad i mano rekima sureagavo priziuretojas, kuris isgelbejo svarbia keliones iranga 🙂 Tik fotikas ir as pats buvome siek tiek istrinti bananais – teko valyti 🙂 O drambliukas ramiai surinko nuo manes bananu liekanas ir patenkintas nuejo …
Po to nuejome joti drambliu. Ateina toks dickis, priziuretojas jam ant kaklo, o ant nugaros tokia dviviete sofkute, i kuria mus ir pasodino. Kai dramblys pajuda, atrodo gana ekstremaliai, lyg tuoj nukrisim, ypac kai leidziasi zemyn arba kyla aukstyn. Bent jau Ruta bijojo.
Priziuretojas ant musu dramblio siek tiek sauke ir net trinktelejo i galva su tokia lazda. Nezinom, ar priziuretojas labai grieztas ar dramblys pasitaike isdykes.
Jojom per upe, po to i kalna, po to vel per upe. Tarpe daug punktu, kur pardavineja tuos pacius skanestus drambliui – nesusilaikem, nupirkom 🙂 Vaizdai aplinkui grazus – dziungles, tarpekliai, upeliai ir pan.
Grizus neislaikem ir nusipirkom ireminta komercine nuotrauka (daznai daroma ivairiose atrakcijose) – labai jau graziai atrodem :)))
Po to buivolu traukiamu vezimu nuvaziavome valgyti luncho. Vel bufetas, alus 10 batu pigesnis negu vakar.
Privalge plaukeme bambukiniu plaustu. Upe tokia negili, rami – toks pensininku uzsiemimas 🙂 Labai karsta – gerai, kad isdave bambukines skrybeles. Tokias, kaip filmuose apie kokius vietnamiecius arba kiniecius rodo. Vaizdai apie upe labai grazus, daug visokios augmenijos. Bananu medziu cia kaip pas mus kokiu pieniu 🙂
Susodino i mikriuka, nuveze i “Orchideju ferma“ – taip jie vadina soda, kur auginamos orchidejos. Labai, labai grazu. Ten dar buvo atskiras paviljonas su drugeliais. Grazus, bet mazai 🙂
Tuo siandienine programa baigesi ir neiprastai anksti (apie 15:30) grizome i viesbuti.
Tuo musu keliones pazintine dalis baigiasi ir prasideda poilsine-pazintine. Rytoj ryte skrydziu su persedimu Bankoke skrendame i Krabi. Is kur mus turi pasiimti ir pervezti i viesbuti Koh Lanta saloje, kur praleisime artimiausias penkias dienas. Vel reikes ieskoti kompiuterio su internetu. Tikimes, kad pavyks sekmingai rasti ir mes toliau rasysime apie savo ispudzius. Iki.

One thought on “Kelione i Tailanda: Chiang Mai (7 diena)

1. Sveiki, keliautojai! Ar nebus tas dramblys-dailininkas jusu apmoves? Gal tai buvo dramblys-iliuzionistas? Reiks pasiziureti jusu filmuota medziaga… (tiriamoji zurnalistika 🙂 O siaip gero skrydzio ir jaukaus papludimio…) N&J