Kelione i Tailanda: Chiang Mai (5 diena)

Sveiki.
Šiandien išbandėm, kaip dirba vietinės turizmo agentūros. Turiu pasakyti, kad lyginant su Bankoko patirtim, įspūdžiai žymiai geresni. Gal gidė angliškai šnekėjo ir su labai baisiu akcentu, bet stengėsi tikrai nuoširdžiai. Ir nepatikėsit – nereikėjo už nieką papildomai mokėti ir jokių papildomų mokamų atrakcijų irgi niekas nesiūlė.
Diena prasidėjo anksti ir, kaip visada, pusryčiais. Pusryčiai mūsų viešbutyje gana paprasti, nors karštą gali išsirinkti iš keturių variantų. Aš valgiau tradiciškai: dešrelės ir kiaušinienė, Rūta gavo blynelių.
Po to mus pasieme gide. Isvaziavome su mikriuku i viena is gana daug cia esanciu nacionaliniu parku: Doi Inthanon. Turistu kompanija be musu sudare du pagyvene kanadieciai (vyras ir zmona), vidutinio amziaus svedas ir visai jauna porele is Norvegijos. Turiu pasakyti, kad kompanija buo visai vykusi ir bendrauti sekesi lengvai. Pakeleiviai pasitaike issilavine, daug keliave ir daug mate.
Eksursijos metu pamateme pora ispudingu kriokliu, vietines genties kaimeli, uzsukome i turgeli (pirkome skaniu dziovintu vaisiu), aukstai kalnuose pastatytas dvi sventyklas (pagodas), skirtas karaliui ir karalienei, bei uzvaziavome i virsune auksciausio kalno Tailande, kuris ir vadinasi Doi Inthanon (apie 2500 m virs juros lygio).
Tiesa, dar turejome lunch. Man Tailande, kai sneka pradeda eiti apie valgyma, daznai sugenda nuotaika. Nesuprantu as tu ju issidirbinejimu su ivairiais prieskoniais ir kitokiais ingredientais, nors tu ka. Stai ir si karta gavome keistokos sriubos ir astrios vistienos. Gerai, kad pabaigoje gavome arbuzo ir ananaso, tai bent skonis liko skanus. Cia gyvendamas as turbut buciau labai liesas 🙂 O Rutai kaip tik labai patinka. O kadangi ji ketina apsilankyti cooking kursuose (cia tokius siulo), tai turbut ir grizus manes laukia svorio metimas 🙂
Is ispudziu atskirai noriu pamineti tas dvi sventyklas – gal ne tiek jas pacias, o nuostabia aplinka. Labai daug geliu, viskas zydi, kvepia, plius dar gaivus kalnu oras. Taip pat labai ispudingai atrode kalno virsuneje orchidejos, augancios tiesiog ant medziu.
Apie 17 val. grizome i viesbuti. Iskart isejome pavakarieniauti. Sikart pagal Lonely Planet rekomendacijas i restorana, kurio savininkas buves reporteris (lyg is Australijos). Cia ir tailandietiska, ir vakarietiska virtuve, be to cia yra naminio vyno grafineliuose (iprasta Europoje, bet cia didele retenybe). Stai cia as ir neislaikiau – uzsisakiau kiaulienos nugarine su grybu padazu ir su bulviu kose 🙂 Kuo labai nuvyliau Ruta …
Prikirte, vel pajudejome i naktini turgu. Siandien isstudijavome jau atidziau. Bandeme deretis. Likau stipriai nusivyles. Eilini karta nuvyle turgine prekiu pasiula. Be to, mes jau zinome nemazai prekiu kainu, todel kai tau pasako 4 kartus didesne kaina ir nelabai nori deretis, tai ir pirkti noras prapuola. Todel nusipirkome tik keleta niekuciu, isgereme sulciu ir su tuk-tuku parlekem namo.
Rytoj laukia labai sunki ekskursija i Chiang Rai. Isvykimas 7:00 ryte, griztame apie 21:00 vakare. Labanakt.
Ruta raso:
Toji sriuba, kuria valgem per lunch, buvo nuostabiai skani, ir visai musu kompanijai buvo skani, net recepto klausem. Tai ingradientai: vistiena plonai pjaustyta, imbieras smulkintas, citrina, sojos padazas, citrinzole, grybai, ir kokoso pienas. Galesime pabandyt isvirt kai grisiu .
Gamta labai patiko, toje auksciausioje Tailando vietoje ejome mediniais takeliais misku – tai ant dideliu apsamanojusiu medziu zydi baltos orchidejos. Vienas medis tai isvis nuostabus, orchidejos tarsi kekemis iki pat virsunes ji aplipusios. Labai graziai, stambiais baltais ziedais zydi rododendrai.  O pauksciai kad ciulba ivairiausiais balsais. Labai daug pauksciu cia, atskrenda ziemoti is saltesniu krastu. Daliui pavyko viena labai simpatiska paukstuka nufotkinti.
Siaip mums musu kelione atrodo oho kokia ilga, bet vat toji jauna norvegu pora 2 menesius keliauja po Azijos salis. Kanadieciai 6 savaites keliauja savarankiskai po Tailanda, ir jiems 73 ir 66 metai! Tai va taip vat zmones keliauja…
Musu viesbutuky ramu, kvepia smilkalais, tvenkiny plaukioja pulkelis spalvotu zuvyciu. Gera cia..

3 thoughts on “Kelione i Tailanda: Chiang Mai (5 diena)

1. Sveiki Rutele ir Daliuk,
    Wow kaip idomu skaityti apie tas jusu keliones, kokie jus saunus taip puikiai susidare marsruta. Paziurejau zemelapyje visas tas vietas, labai lauksim jusu nuotrauku. Manau kad ispudziai nepakartojami. Rutele labai norisi paragauti tos sriubos, jei ismoksi kaip padaryti, lauksim niam niam.
    Tikiuosi esate sveiki, jokios bedos neuzpuole.
    Kelione jusu tikrai ilga, bent jau imant lietuviskas galimybes, o mes jau dabar jusu pasiilgome.
    Pas mus nieko naujo, Astai premjerine savaite, man tik darbas. Penktadieni vaziuosiu i Druskininkus i konferencija, gal ir teks pasimaudyti baseine.
    Buciuojam jus abi su Asta
    Sekmes
    Mama

2. Daliau, kai maistas nepatinka, tai dar ne blogiausias variantas. Va kai Indijoj as istisas 4 dienas su tualetu nesiskyriau, tai kur kas blogiau 🙂 Gerk skyscius ir kudek 🙂 Nors man tailandietiskas maistas laaaabai patiko, taip kad palaikau Rutos pasirinkimus. O kiek dar laiko ir kur zadate keliauti? Labai idomu skaityti. Rasykite vel!

1. Tai tik patvirtina mano nuomone, kad i Indija galima keliauti tik su kosmonauto skafandru 🙂
      Musu programa sudaro : 3 dienos Bankoke, 4 dienos Chiang Mai, 5 dienos Koh Lanta saloje ir 6 dienos Ao Nang (prie Krabi). Cia, zinoma, neskaitant atvykimo ir isvykimo.