Kelione i Tailanda: Chiang Mai (4 diena)

Sveiki.
Atvykome į šiaurę – miestą Chiang Mai. Kelionė pavyko labai sklandžiai, nelabai yra ką pasakoti. Taksi, iškviestas su laiko atsarga, atgabeno mus į oro uostą dar pusantros valandos prieš check-in. Bet Bankoko trafikas pasitikėjimo nekėlė, be to pirmą kartą skridome su tikra pigių skrydžių kompanija – Air Asia. Kaina tikrai nedidelė, bet čia ir 15 kg apribojimas bagažo vnt. svoriui ir netolerancija vėluojantiems. Pasitrynėm oro uoste, užsiregistravom, išskridom.
Air Asia prieš kokį mėnesį pranešė apie naujovę – galima internetu išsirinkti vietas (kas brangiau sumoka). Tai aš išrinkau 🙂 Paskaičiau internete pasakojimus, kad labai gera pirma eilė, nes kojoms vietos daug yra, tai ir parinkau 1A ir 1B. Rezultate Rūta sėdėjo iškart ant išėjimo durų (kad jas uždaryti, Rūta kojas turėjo patraukti). Šiaip daugiau nieko įdomaus – Rūta labai bijojo (kaip visada), skraidino nelygiu keliu (nes šiek tiek purtė), nespėjom išgerti nusipirktas sultis, kaip nusileidom (skrydžio trukmė 1 val 10 min).
Oro uoste mus pasigavo taksistas, kuris už fiksuotą 120 Batų mokestį labai (nu labai, labai) pasisiūlė nuvežti kur tik mums reikia 🙂 Kadangi po Bankoko kainų atrodė mažai, o ir Lonely Planet apie tokias sumas šnekėjo, tai buvom didžiadvasiški ir maloningai sutikom 🙂
Kai per maždaug 3 minutes atvežė iki viešbučio, pagalvojau, kad neaišku už ką čia tiek pinigų, bet ką jau darysi.
Viešbutukas – 3sis Bed and Breakfast – labai jaukus ir fainas. Kambarys – toks derinys balto minimalizmo ir tamsių, rytietiško stiliaus baldų. Tiesa, dušo dar neišbandžiau, tai labai dar negirsiu.
Tik pasidėję daiktus, iškart išėjome į kultūrinę programą. Kadangi sekančias tris dienas važiuosim į ekskursijas už miesto, tai minimaliai apžiūrėti miestą galėjome tik šiandien.
Po daugiamilijoninio Bankoko, kelių šimtų tūkstančių Chiang Mai – toks provincijos miestukas. Čia niekas labai niekur neskuba (neseniai kavinėje patyrėm, kad padavėjai irgi 😦 ).
Tiesa, pradžioje užkandom. Rūta išrinko tokią labai vietinės išvaizdos nebrangią kavinę, kur, kaip nebūtų keista, pirmą kartą Tailande visai skaniai pavalgiau. Rūta vieną patiekalą sukirto, o sriubos neįveikė (labai jau aštri).
Po to, vėl gi pagal sutrumpintą Lonely Planet programą, apėjome gal keturias šventyklas. Gražios, kaip visada.
Išgėrėm sulčių ir patraukėm į turgaus pusę. Nors viešbutyje mums paaiškino, kad iki turgaus pėstute kiek per toli, palyginę žemėlapyje jau nueitus atstumus ir likusį iki turgaus, nusprendėm, kad visai galim pabandyti. Iš tikrųjų, nuėjom gana nesunkiai. Naktinis turgus (pradeda veikti maždaug nuo 18 val ir dirba iki paryčių) čia vietinė įžymybė. Ištisas kvartalas prekybos, maitinimo ir net koncertų. Tačiau rimčiau pasižvalgyti neužteko jėgų. Pavakarieniavom, nusipirkom vaisių, ir, sėdę į tuk tuką, baisiniu greičiu buvom parvežti į viešbutį.
Rytoj grįžtam prie pirktinių ekskursijų. Alternatyva joms būtų patiems samdyti taksi, kas irgi labai nepatikima. Pirma ekskursija bus į gamtą (jau pasiilgom po miesto šurmulio) – važiuosim į Doi Inthanon nacionalinį parką. Įspūdžiai iš jo – rytoj. Sėkmės visiems ir labanakt.
Čia Rūta rašo.
Chiang Mai tokia ramybė, ir oras visai kitoks, nėra taip siaubingai tvanku kaip Bankoke, o vakare net maloniai vėsu. Visi tokie atsipalaidavę, lėti, šventyklose daug žalumos ir be galo ramu, paukštukai čiulba, vienuoliai šypsosi. Šiaip labai daug vienuolių čia, yra prie kai kuriu šventyklų tokie monks chat – prie staliukų sėdi vienuoliai ir visi norintys gali ateiti su jais pabendrauti. Kol kas nėjau, nedrąsu kažkaip.
Į tą turgų tai dar varysim būtinai, nes šiandien nieko nespėjom, kol kas nusipirkau tik smilkalų. Yra du dideli turgūs vienas šalia kito, vienas veikia nuo ankstyvo ryto, o tas Night Bazaar tik sutemus. Chiang Mai garsėja savo tekstile, šilku, įvairiais rankdarbiais ir visko galima rasti tuose turguose.
Sąžiningai abu su Dalium valgom tailandietišką maistą. Aš jau pradėjau mėgti aštriai, nes antrą dieną kaip tenka tai valgyt. Šiandien ta sriuba. O vakar Dalius nusipirko tokių dešryčių mažyčių keptų, galvojo, kad bus lietuviškos dešrytės analogas, tai jos buvo toookios aštrios, kad jis nevalgė, ir man teko vienai viską suvalgyt.
Dieviškos sultys čia. Ateini prie didžiulio sąrašo vaisių ir renkiesi iš kokio vaisiaus nori sulčių. Šiandien gėrėm mango ir papają. Nuostabiai skanu, žinokit.
Labanakt.

One thought on “Kelione i Tailanda: Chiang Mai (4 diena)

1. Lanas vakaras vaikuciai,
    Sauniai jus leidziate laika, wow keliaujat po Tailanda kaip po lietuvele sau, viska surandate, skanaujate egzotiska maista, lankotes nuostabiose vietose, degam su Asta baltu pavydu. Pas mus praejo uzgavienes, su blynais bet ramiai, temperatura apie 0, daugiau nieko naujo. Laukiam jusu ispudziu ir pasakojimu.