Kelione i Tailanda: Bankokas (2 diena)

Sveiki.
I pabaiga eina antroji diena Bankoke.
Atsikelem anksti, lengvai uzkandom ir mus pasieme i ekskursija i plaukiojanti turgu. Vaziavome su mikroautobusu apie 1,5 val. iki rajono, kur pilna kanalu. Siaip anksciau kanalai vaidino dideli vaidmeni ir Bankoke – ir prekyba, ir transportas. Taciau veliau ju reiksme nustelbe automobiliu transportas.
Sedome i tokia valti, kuria jie vadina long tail boat, su labai garsiu motoru. Pradejome plaukti kanalais. Siek tiek taskosi. Fotografuojam, filmuojam – egzotika 🙂 Prie kanalu vyksta gyvenimas. Priplaukem prieplauka, islaipino. Stai ir pirmas netiketumas: reikia papildomai pirkti bilietus i bemotore valti, tipo su ja geriau apziureti pacia turgaus prekyba. Po 150 Batu nuo galvos, reiskia 300 Bt (apie 22 Lt). Nusiperkam, susedam, plaukiam i pati turgu. Kanalai siauroki, valciu daug. Visus kuno organus butina laikyti neiskisus is valties, nes prasilenkdamos valtys susitrenkia, tai gali koki ir nunesti 🙂 Prekyba tokia, sakyciau, i turistus orientuota: vaisiai, suvenyrai. Nieko neperkam – suvenyrai veliau.
Kad geriau isivaizduoti, kaip atrodo tas turgus, reikia Kauno Urmo bazeje (iki visu remontu su naujais paviljonais) tarpuose israusti kanalus su vandeniu ir paleisti valtis su prekyba. Tokie judantys kioskai 🙂 O ka, gal dar reikia parduoti verslo ideja Urmo bazei ? Kartu ir turistu pritrauktu …
Plaukioti baigem, laisvo laiko dar valanda. Tai po ta baze dar pasitrynem, nusipirkom pomelos islukstentos. Skonis fantastiskas – burnoje net traska …
Sedam i mikriuka. Programa kaip ir baigta, bet as jau vakar pirkdamas eksursija pastebejau, kad laiko labai daug numatyta. Akurat, taip lengvai mus su pigiausia programa neisleis. Atveze jodineti drambliais – nenorim (siaureje jodinesim). Siulo bezdzioniu sou – nenorim. Nuveze i gyvaciu pasirodyma – neinam. Uzsukom i medzio dirbiniu centra – nieko neperkam. Uzknisom matyt visiskai – sugrudo mus i kita mikrobusa, dinkit i savo Bankoka. Man dar pasiseke – prie vairuotojo priekyje pasodino, o Rutai teko atlenkiama kedute. Tai kankinosi visa kelia atgal.
Taip pasibaigus nusprendem, kad rytoj i Ajutaja vaziuosim marsrutiniu autobusu savarankiskai. Uztai nuo nieko nepriklausysim.
Grize popiet, dar aplankeme pora Bankoko vietu. Is pradziu buvome Chinatowne su masine gatviu prekyba. Kuo tik jie neprekiauja, pradedant nuo maisto ir baigiant visokiomis senienomis ir slamstu (cia mano akimis). Rajonas turi savo veida, bet nuo triuksmo ir daugybes zmoniu greit pavargsti.
Po to su taksu dar nulekem i Khao San gatve (nebrangu – 60 Batu, nepilni 5 Lt). Pesciuju gatve su prekyba. Labiausiai vakarietiska (skamba vakarietiska muzika), tokia atsiputusi. Gatveleje salia pasedejom ramiam kabake, isgerem apelsinini kokteili. Su taksi+metro grizom namo (del transporto sistemos Bankoke reikes turbut atskirai parasyti).
Vakare pagaliau prisiruosem nueiti i masazus. Salonu pilna, du tiesiog isejus i gatve prie musu viesbucio. Paemem 1 val koju masazus. Kaina 250 Batu (siek tiek maziau 20 Lt) vienam. Ka galiu pasakyti – fantastika. Kojas nuplauna, i minksta kresla pasodina (abu su Ruta salia), kojas visaip ismasazuoja, po to rankas ismasazuoja, po to pecius ismasazuoja, tada paleidzia 🙂 Siek tiek skauda, bet jausmas po to – nuostabus! Uz tokia kaina ir kokybe Lietuvoje eiciau bent karta i savaite 🙂
Siai dienai tiek, paziuresim, ka Ruta dar pridurs. Linkejimai visiems. Mamoms po bucki :).
Cia Ruta raso:
Man tai tas turgus visai nepanasus i urmo baze. Siaip labai fainai buvo, susedom i valtele, ir pirmyn tarp valciu su gausybe ivairiausiu gerybiu – prieskoniai, kazkokios zoles, laivelis – virtuve kur ruosia maista, vaisiai ivairiausi, salia iprastu dar mangustinai, diuranai, rambutanai, guavos, kai kuriu paragavau, ir visu planuojam paragaut per sia kelione.
Siandien turgu diena, nes popiete praleidom chinatowne, kuris susideda is daugybes siauru gatveliu ir jose visose vyksta turgus. Kadangi siandien sekmadienis, tai jis buvo truputi mazesnis, pagrinde tik maisto, bet labai gausus ir chaotiskas, prekiu galybe ir jos visos tokios, kad mes su Dalium niekaip negalejom nustatyti kas tai yra, kazkokios zoles dideliais kiekiais, ivairus dziovinti dalykai, voneles ir kibirai ivairiu marinuotu dalyku, maisai dalyku panasiu i didelius kukuruzus ivairiausiu formu, visur kazkas kepama, verdama, kvapai tik sklinda, garuoja. Vietiniu daugybe, visi kazka nesa, perka , valgo. Mes su Dalium ten vaikstinedami jautemes taip, tarsi butume atvyke is kitos planetos, ir gera budavo tame chaose pamatyti saviskio – turisto, veida.
Valgem siandien vel tailandietiskai zinoma. Nors Dalius is pradziu buvo iskeles minti eit i picerija. Bet persigalvojom, ir Dalius uzsisake, labai keista, bet , kiaulienos su brokoliais(!) ir net viska suvalge.
Dar valgem gatves maisto. Bankoko gatvese visur ir bet kur visada rasi mazuciu vezimaiciu su maistu – ant grilio kepa iesmelius su ivairiausia mesyte ar zuvyte, taip pat kepa blynus, verda kazkokius rutuliukus, suka suktinukus. Taigi nusipirkom po iesmeli vistienos, kainuoja vienas apie 80 lietuvisku centu, ir buvom nustebinti kaip nuostabiai skanu.
Tai del tu vezimaiciu, ir del turguose nuolat gaminamo maisto, Bankokas yra pilnas maisto kvapo. Maisto kvapas, susimaises su daugybes masinu ir tuk tuku ismetamu duju kvapu, karsciu bei dregme sudaro Bankoko smoga. Na, nelabai skaniai skamba, bet siaip nieko baisaus.
Su alkoholiu tai nera labai gerai, as neturiu ka gerti, tai geriu alu. Vynas labai brangus ir jo labai mazai – parduotuveje kokie trys buteliai tiktai. Stipriu gerimu nesinori kai karsta. Dalius tai perkasi kazkokiu gazuotus kokteilius kurie yra saldus ir man neskanu, tai man belieka gerti alu.
Linkejimai visiems, labai smagu kad skaitot ir komentuojat. Labanakt.

4 thoughts on “Kelione i Tailanda: Bankokas (2 diena)

1. Sveikuciai,
    Labai idomu skaityti, ojums turbut tikrai galva svaigsta nuo rytietiskos kulturos. As siandien dabar einu i naktini budejima, Asta vaidina teatre.
    Pas mus viskas gerai, naujienu neturime.
    Ar rytoj isvaziuojate is Bangkoko ar grisite nakvoti dar atgal, ar turesit galimybe parasyti.
    Sekmes vaikuciai.
    Siunciu bucki nuo Astos ir saves
    Mama

2. As tai zinau ko noriu is suvenyru:) Reikia medalio is Tailando NBA megeju lygos:) (kad ir drambliu:-P) Is Navicko jau turiu bronza, dar reik parodyt koki medali brolis iskovojo Tailando vasaros lygoje (vis tiek patikes, nors nzn ar Tailande dabar vasara, bet pagal laipsnius negi pas jus dabar ziema?)

3. Sveiki, aciu uz nuoroda. Turite dar 2 idemius jusu keliones stebetojus… Neperskaiskit ir toliau viska detaliai aprasinekit. Turim omeny – viska! 🙂
    Sekmes toliau keliaujant!

N&J

4. Siandien mes dar Bankoke, ryt iskrendam, tai dar nezinau ar bus ten internetas, bet tikimes kad bus. Jei ne, tai parasysim sms.

Tailande tokios kaip vasaros nera net. Yra trys sezonai – vesusis, karstasis ir lietaus. Tai dabar baiginejasi vesusis ir nuo kovo prasides karstasis.