Kelione i Tailanda: Bankokas (1 diena)

Sveiki.
Šiandien buvo pirma pažintinės kelionės dalis. Turėjome “privalomąją“ programą 🙂
Bankoke aplankėme pagrindines šventyklas: Karalių rūmus, Wat Pho ir Wat Arun.
Kėlėmės gana anksti – truputį po 7:00 (Lietuvoje tuo metu antra valanda nakties). Norėjome kuo anksčiau pasiekti kultūrinius objektus, kol ne per karšta ir kol neužplūdo turistiniai autobusai.
Buvo pirmieji pusryciai viesbutyje Drop Inn  – kentetini, bet nieko ispudingo. Desreles, keptas kiausinis (jokiu darzoviu). Siek tiek vaisiu, vieno pavadinimo nezinom 🙂 Kava. Labiausiai nuvyle tai, kad pietu kraste sultys nenaturalios, o is milteliu. Fu, neskanu.
Is viesbucio pavyko iseiti tik apie 9:00. Lauke jau beprotiskai karsta … O gal vis dar karsta, nes rytines gaivos nesulaukem ir kai norejom atsidaryti langa paryciais, kai baigem uzdusti nuo kondicionieriaus palaikomo uzdaro klimato.
Kadangi Skytrainas ir Metro i senamiesti nevaziuoja, is turistiniu knygu sugalvojome toki marsruta: vaziavom Skytrainu su persedimu iki galines stoteles prie upes, o is ten iki vietos plaukeme su tokiu laivu : River Express. Jis turi upeje stoteles. Kaina i viena puse zmogui – 13 Batu (1 Lt). Palyginimui Skytrainas reikalingu marsrutu kainavo 80 Batu zmogui. Upeje gana nesvaru, net nemalonu, kai vandens dulkeliu uznesa 😦
Vienu zodziu marsrutas idomus, bet su persedimais ir laukimais uztruko apie 1,5 val. Vietoje buvome apie 10:30 …
Apie sventyklas daug nepasakosiu, nuotraukose bus idomiau. Siaip – gana patiko. Tik vel – labai, labai karsta. Sakyciau, 35-40 laipsniu, plius daug dregmes – oda visa laika tokiu sluoksniu padengta 😦 Pridejus saule tiesiai virs galvos, tai gerokai trukdo geretis tuo, ka pamatai. Gerai, kad kremu nuo saules pasitepem, tai turim tik raudonus ruozelius ten, kur nepataikem patepti 🙂
Vakare dar nuvaziavom i kitokia “kulturine“ programa – Patpongo kvartala (vienas zinomiausiu “raudonuju kvartalu“ pasaulyje). Nesusilaikem – uzejom i reklamuojamus sou. Daugiau nenorim 🙂 Detales grizus.
Rytojui nusipirkom is vietines agenturos kelione i plaukiojanti turgu – upeje turetu buti daug valciu, kuriose verda prekyba. Tai kelsimes apie 5:00, isvaziuojam 6:20. Turgus, kaip zinia, rytinis reikalas 🙂 Labanakt.
Cia Ruta raso:
Man labai patiko sventyklos, viduje ispuostos, prideta geliu, daugybe smilkalu uzdegta. Vienoje sventykloje gulintis Buda net 46 metru ilgio, Dalius ji fotkino dalimis:). Labai patiko po sventyklas vaiksciojantys vienuoliai su savo oranziniais drabuziais, vis fotkinau juos, o vienas man padovanojo apyranke.
Valgeme tailandietisko maisto. Daliaus patiekalas, labai keista, bet buvo daug labiau tailandietiskas nei mano – tokia kaip sriuba su ryziu makaronais, mesa, kazkokiais baltais kamuoliukais taip ir neissiaiskinom ko, ir dar daug visko buvo toje sriuboje plius kazkokiu zoliu, skonis – tikrai negaliu pasakyt kad neskanus…,bet ir nera skanus. Dar buvome ledaineje, valgem ledu ( ne pienisku , o gal is saldyto kokoso pieno ) su daug vaisiu.
Atrodom su su Dalium kaip zebrai del neatidaus pasitepimo kremu nuo saules. Mano plaukai nuo dregno oro nevaldomi.

2 thoughts on “Kelione i Tailanda: Bankokas (1 diena)

1. Dar karta sveiki vaikuciai,
    Blogai naudojausi jusu websitu, tai neradau is karto, sios dienos ispudziu, manau kad jums labai labai idomu, tikrai egzotiski ispudziai, ko niekada nepamatysi Europoje. Prie vakar dienos atvykimo as parasiau ir siandien komentara, tai dabar rasau antra karta.
    Manau, kad su karstu ir dregnu oru apsiprasite, o ir oda bus visa laika dregna, niekad neissauses, vakare isgerkite po taurele alkoholio, kad nesusirgtume kokia pilvo infekcija.
    Daug geriausiu linkejimu nuo manes ir Adstos ir nuo Boriselio.
    Gero jums rytoj turgaus!!!
    Buckis
    Mama ir Asta

2. Sveikuciai,
    dv uzrode jusu pirmosios knygos pirmuosius puslapius 😉 …nu labai labai idomu – man tai ypac faini tie akiniai aprasoje…nu megstu tokias sunybes visokias, nors tu ka… :). Apie sventyklas su venuoliais matyt veliau padiskutuosim, o tie “zebrai“ nuo saules kazka labai artimo primena…kazi, kas cia galetu buti?? :)).
    Laukiam sekanciu knygos skyriu issizioje – sekmes ir nuotykiu Jums didziausiu.